Hotel Maruya Grande
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Minamisoma
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Maruya Grande





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 120
inclusief belastingen en toeslagen
1 apr - 2 apr
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (Accessible) laden

Twin kamer (Accessible)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Premium eenpersoonskamer laden

Premium eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Smart-tv
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-28 Haramachiku Asahicho, Minamisoma, Fukushima Prefecture, 975-0004
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

hotel futaba no mori
hotel futaba no mori
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 11 beoordelingen
De prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
24 mrt - 25 mrt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Maruya Grande Hotel
Hotel Maruya Grande Minamisoma
Hotel Maruya Grande Hotel Minamisoma
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Maruya Grande
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
MASAAKI
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAAKI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Shuetsu
Zakenreiziger
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuetsu
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TOYOTARO
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOYOTARO
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Shuetsu
Zakenreiziger
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuetsu
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
かずお
Zakenreiziger
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
かずお
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Shuetsu
Zakenreiziger
15 feb 2025
Positief: Voorzieningen
Shuetsu
12 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Shuetsu
Zakenreiziger
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuetsu
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shuetsu
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuetsu
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shuetsu
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuetsu
7 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
だん
15 jan 2025
だん
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
Reisde met familie
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Koutarou
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koutarou
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
???
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hideaki, Sendai
Zakenreiziger
20 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideaki
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
みかり
29 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
みかり
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Naoyuki
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoyuki
10/10 – Uitstekend
David
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
YUKIE
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIE
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
ユキヤス
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユキヤス
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
KANTARO
Zakenreiziger
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KANTARO
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
MINOBU
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MINOBU
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ayuto
Zakenreiziger
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅チカ、不満=特にナシ
Ayuto
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
koji
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
koji
1 nacht verbleven in september 2024