La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten in Milledgeville

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville

Exterieur
Een binnenzwembad
Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Mobility, Roll-In Shower) | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Ontbijtbuffet inbegrepen

Beoordelingen

8,4 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Zwembad
    Zwembad
  • Roomservice
    Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
    Wasservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
De prijs is € 116
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Kamer, 2 queensize bedden, toegankelijk voor mindervaliden (Mobility, Bathtub w/Grab Bars)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Kamer, 2 queensize bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 queensize bedden

Studio suite, 2 queensize bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Studio suite, 1 kingsize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Uitzicht op de baai
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Mobility, Roll-In Shower)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1839 N Columbia St, Milledgeville, GA, 31061

In de buurt

  • Hogeschool van Georgia - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Milledgeville Convention & Visitors Bureau - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Georgia Military College - 5 min. rijden - 4.5 km
  • Oconee River Greenway - 5 min. rijden - 4.5 km
  • Lake Sinclair - 12 min. rijden - 9.5 km

Lokaal vervoer

  • Macon, Georgia (MCN-Regionale luchthaven Middle Georgia) - 58 min. rijden

Restaurants

  • ‪Chick-fil-A - ‬9 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬2 min. rijden
  • ‪Burger King - ‬19 min. wandelen
  • ‪Zaxby's - ‬11 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬15 min. wandelen

Over deze accommodatie

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville

Hotel in het stadscentrum
Geniet van een gratis ontbijtbuffet, een droogkuis/wasserijservice en een fitnesscentrum bij La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville. Gratis wifi in de kamer en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een binnenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie, meertalig personeel en een kluis bij de receptie
  • Een automaat, rookvrije accommodatie en een cadeauwinkel
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het ontbijt en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 68 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken, naast extra's zoals gratis wifi en airconditioning. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, koelkasten en microgolfovens

Talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Gratis babybed
  • Koelkast op de kamer
  • Microgolfoven op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 4 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (122 centimeter hoog)

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Microgolfoven
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je USD 25.00 per accommodatie, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
2 in totaal (tot 34 kg per huisdier)
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: USD 25.00 per accommodatie, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Count on Us (Wyndham) hanteert.
Bij de accommodatie dienen gasten die niet gevaccineerd zijn voor Covid-19 mondmaskers te dragen

Accommodatie ook bekend onder de naam

Holiday Inn Express Hotel Milledgeville
Quinta Inn Milledgeville
Holiday Inn Express Milledgeville Hotel Milledgeville
Holiday Inn Milledgeville
Milledgeville Holiday Inn
Holiday Inn Express Milledgeville Hotel
Milledgeville Express Hotel
Milledgeville Express
Quinta Wyndham Milledgeville Hotel
Quinta Wyndham Milledgeville
Hotel La Quinta by Wyndham Milledgeville Milledgeville
Milledgeville La Quinta by Wyndham Milledgeville Hotel
Hotel La Quinta by Wyndham Milledgeville
La Quinta by Wyndham Milledgeville Milledgeville
Quinta Wyndham Hotel
Quinta Wyndham
La Quinta Inn Suites Milledgeville
Milledgeville Express Suites
Holiday Inn Express Milledgeville
La Quinta Suites Milledgeville
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville Hotel
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville Milledgeville
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville Hotel
La Quinta Inn Suites Milledgeville
La Quinta by Wyndham Milledgeville
Milledgeville Express Suites
Holiday Inn Express Milledgeville
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville Milledgeville

Veelgestelde vragen

Beschikt La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2024 min. € 115,91, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville?

Ja, bij dit hotel zijn honden en katten met een gewicht van maximum 34 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van USD 25.00 per accommodatie, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville?

Dit hotel ligt in het centrum van Milledgeville, op 5 km afstand van Walter B. Williams Jr. Park, Andalusia en Andalusia Farm. Ook Old Governor's Mansion en Hogeschool van Georgia liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over La Quinta Inn & Suites by Wyndham Milledgeville

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 530 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 276 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 54 van 1006 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Wendy

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk girl was super nice, but the room itself left things desired. What I couldn’t understand is how someone can say they cleaned and left pink mildew all over the faucet and shower! Ewwww
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Joseph

1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Medina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, ran out of coffee, little noisy, some of the noise was beyond the hotels ability though
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Joanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Eugene

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Located in the back of other buildings.
3 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Deanna

Positief: Personeel en service
The bathroom could have been much cleaner. The bathroom door had visible dirt and stickiness. The shower had scum around where tile met bathtub. The elevator and area around elevator on third floor was not clean.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Rekita

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleasant and clean will stay again!!
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Lucky

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Marilyn

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It suppose to be a SMOKE FREE PROPERTY BUT THEY LET THEM SMOKE IF THEY PAY THE 250.00 so the KB NS room i reserved was DRITY AND FILLED WITH SMOKE..HOUSE KEEPING LEFT A DIRTY BATH SPONGE IN THE SHOWER FRONT DESK HAD TO COME IN AND CLEAN THE ROOM AND SPRAY SOME DISINFECTING SPRAY FOR THE VERY VERY VERY VERY VERY BAD ORDER..AND NO CAME TO TALK TO US OR GAVE US A DISCOUNT..NEVER AGAIN WILL I STAY THERE…
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Keturah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service here was great! They took such good care of my 80 year old mother and I when the hurricane hit our area.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Rekita

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Janice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Terri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pet friendly and big room
3 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

carol, stanford

Zakenreiziger, Reisde met partner
Basic services. Nice staff
3 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

kiara

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was very nice but one of there workers let themselves into my room at 3 am while I sleeping. I’m pretty sure they did that when we were gone also because we came back from town one day and the door was open again. I know I closed it! I don’t appreciate it at all. I will not be staying there the next time I come to visit my family
4 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

ANIKA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the breakfast bar and everyone was super friendly.
1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tammy

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Prior to our stay (5 rooms) Sam G, the GM not only confirmed via phone AND via email that 3 of my rooms would be upgraded complimentary. This was his offer, I did not ask for it. My call was to ask that all rooms be on the same floor. The day before arriving, I spoke with Sissy who also confirmed my three upgrades were still happening & we're all on the same floor. Upon arriving to check in, luck would have it that Sam was there to check me in so I was overjoyed to share my gratitude in person regarding his kind gesture of upgrades. His name tag now says Guest Expert, which is different from his email signature. He says that not only am I NOT getting upgraded but that my rooms ARE NOT on the same floor. I asked him why not because I take care of my elderly parents (1 who's terminally ill) & we MUST be together, never mind the upgrades at this point. He says verbatim "a soccer team showed up & they took precedence over you & needed it more than you because it's a lot of them." Mind you, they're not even paying a fraction of what I am because they've booked a lot of rooms. I work in hospitality so I know the process when booking a team. After going back & forth for what seemed like forever, he FINALLY gave in because I told him that I've never been bamboozled nor seen a bait & switch like this! We were all on the same floor near each other & only 1 room was upgraded. This would've never happened at a Ritz-Carlton or Marriott, which is where I usually stay but it was full.
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tammy

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Prior to our stay (5 rooms) Sam G, the GM not only confirmed via phone AND via email that 3 of my rooms would be upgraded complimentary. This was his offer, I did not ask for it. My call was to ask that all rooms be on the same floor. The day before arriving, I spoke with Sissy who also confirmed my three upgrades were still happening & we're all on the same floor. Upon arriving to check in, luck would have it that Sam was there to check me in so I was overjoyed to share my gratitude in person regarding his kind gesture of upgrades. His name tag now says Guest Expert, which is different from his email signature. He says that not only am I NOT getting upgraded but that my rooms ARE NOT on the same floor. I asked him why not because I take care of my elderly parents (1 who's terminally ill) & we MUST be together, never mind the upgrades at this point. He says verbatim "a soccer team showed up & they took precedence over you & needed it more than you because it's a lot of them." Mind you, they're not even paying a fraction of what I am because they've booked a lot of rooms. I work in hospitality so I know the process when booking a team. After going back & forth for what seemed like forever, he FINALLY gave in because I told him that I've never been bamboozled nor seen a bait & switch like this! We were all on the same floor near each other & only 1 room was upgraded. This would've never happened at a Ritz-Carlton or Marriott, which is where I usually stay but Marriott was full.
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tammy

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Prior to our stay (5 rooms) Sam G, the GM not only confirmed via phone AND via email that 3 of my rooms would be upgraded complimentary. This was his offer, I did not ask for it. My call was to ask that all rooms be on the same floor. The day before arriving, I spoke with Sissy who also confirmed my three upgrades were still happening & we're all on the same floor. Upon arriving to check in, luck would have it that Sam was there to check me in so I was overjoyed to share my gratitude in person regarding his kind gesture of upgrades. His name tag now says Guest Expert, which is different from his email signature. He says that not only am I NOT getting upgraded but that my rooms ARE NOT on the same floor. I asked him why not because I take care of my elderly parents (1 who's terminally ill) & we MUST be together, never mind the upgrades at this point. He says verbatim "a soccer team showed up & they took precedence over you & needed it more than you because it's a lot of them." Mind you,they're not even paying a fraction of what I am because they've booked a lot of rooms. I work in hospitality so I know the process when booking a team. After going back & forth for what seemed like forever, he FINALLY gave in because I told him that I've never been bamboozled nor seen a bait & switch like this! We were all on the same floor near each other & only 1 room was upgraded. This would've never happened at a Ritz-Carlton or Marriott, which is where I usually stay but Marriott was full.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Wytishia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Terricka

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I went to this property for a weekend staff for a wedding I was attending. The staff was amazing don’t get me wrong but the condition of the rooms was unacceptable. It was a huge stain on one of the pillows. The A/C was extremely loud when cutting on. It was mold in the bathroom on the shower curtain. The downstairs was extremely clean and for us the rooms were extremely unacceptable. Never again please stay away!
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Alexcia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

jennifer

1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Zoraida

1 nacht verbleven in augustus 2024