Hotel Meerkerk
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Hoogblokland
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Meerkerk
Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden
Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden
Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Dagelijkse huishoudservice
Over deze buurt
Energieweg 116, Meerkerk, South Holland, 4231DJ
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.25 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 11.80 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tulip Inn Hotel Meerkerk
Hotel Meerkerk Hotel
Hotel Meerkerk Meerkerk
Hotel Meerkerk Hotel Meerkerk
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Meerkerk
Beoordelingen
7,0
Goed
7,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 jun 2019
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Peter, Gent
27 sep 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
ruime kamer, oud (onhygiënisch) tapijt
Peter
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
julian, utrecht
26 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aardig hotel
julian
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Spicy, Paris
26 feb 2018
Positief: Personeel en service
Hier valt nog wel winst te behalen
Spicy
1 nacht verbleven in februari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Theo
19 feb 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel zonder restaurant en wifi
Theo
1 nacht verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 jan 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Eenvoudig goed hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
erwin, hoogeveen
18 jan 2018
redelijk
erwin
2 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Niesje
22 dec 2017
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
slecht en niet heen gaan
Niesje
2 nachten verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Loreen, Meerkerk
10 dec 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
handig hotel naast de snelweg
Loreen
2 nachten verbleven in december 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Mirel
6 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bah bah
Mirel
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
J.J.
3 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J.J.
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 dec 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gerenoveerd, maar nog steeds een gedateerd hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
shana
24 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
shana
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
bij de snelweg, maar geen lawaai
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
RK, Drenthe
2 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk vertoeven.
RK
1 nacht verbleven in september 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Rob
18 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Foutje bedankt
Rob
3 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
hans, zwolle
18 sep 2017
Eenvoudig hotel maar goed.
hans
3 nachten verbleven in september 2017
4/10 – Matig
ger nissen, nederland
15 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verouderd hotel
ger nissen
1 nacht verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
erwib, holland
5 sep 2017
erwib
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Adri
21 jun 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Adri
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Jo
13 jun 2017
Positief: Personeel en service
Mooi fietsweekend.
Jo
3 nachten verbleven in juni 2017
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Roompot Beachhotel Cape HeliusPremium Cottage by InterhomeThe James Hotel RotterdamVan Der Valk Hotel Den Haag NootdorpOasis Punt-West Hotel & Beach ResortVan der Valk Hotel Rotterdam - Blijdorpnhow Rotterdam HotelRoom Mate BrunoHilton RotterdamBoutique Hotel Opus OneBoutique Hotel Karel de StouteFletcher Hotel - Restaurant DuinzichtArt Hotel RotterdamCityHub RotterdamHotel New YorkDoubleTree by Hilton Rotterdam CentreMainport Hotel Rotterdam, Curio Collection by HiltoncitizenM RotterdamInntel Hotels Den Haag Marina BeachBadhotel Rockanje & Brasserie Lodgersvoco The Hague, an IHG HotelRidderstee Ouddorp DuinHotel GorinchemPostillion Hotel WTC RotterdamBabylon Hotel Den HaagCenter Parcs Port ZélandeEuroparcs Poort van ZeelandSavoy Hotel RotterdamIbis Rotterdam City CentreHotel T Wapen Van Marion