Guestroom Garden Azumino
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Azumino
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Guestroom Garden Azumino
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
21 jan - 22 jan 2025
Kameropties
Alle foto's voor Vierpersoonskamer (Japanese Style) laden
Vierpersoonskamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Familiekamer (Standard) laden
Familiekamer (Standard)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Gelijkaardige accommodaties
THE CELECTON Matsumoto
THE CELECTON Matsumoto
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
Parkeerplaatsen beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, (933)
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
31 dec - 1 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
7572-1 Hotakaariake, Azumino, Nagano, 399-8301
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
- Verbruikstoeslag: JPY 330 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
De vermelde seizoensgebonden verwarmingstoeslag geldt tussen 1 december en 31 maart. De vermelde energietoeslag dekt de airconditioningkosten.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Guestroom Garden Azumino Hotel
Guestroom Garden Azumino Azumino
Guestroom Garden Azumino Hotel Azumino
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Guestroom Garden Azumino
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
SHINICHI
15 aug 2024
Positief: Personeel en service
SHINICHI
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Marie, Boucherville
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Marie
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Keiko
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keiko
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Takuro
9 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takuro
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Kwong Chuen
24 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwong Chuen
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Minoru
Reisde met familie
19 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Minoru
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Tsukumo
Reisde met familie
3 sep 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsukumo
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
TAKASHI
31 aug 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
TAKASHI
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
23 jul 2023
Hiroshi
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Yoko
18 jun 2023
Yoko
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
M
16 jun 2023
M
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Gabriela
Reisde met familie
3 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriela
2 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
MASAHIRO
26 sep 2022
MASAHIRO
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
SHIGEKI
4 sep 2022
SHIGEKI
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Yasuko
18 aug 2022
Yasuko
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
TOSHIYA
Reisde met partner
2 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIYA
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2021
説明不足が残念
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
YOSHIHIDE
Reisde met een groep
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIHIDE
2 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jul 2020
Positief: Personeel en service
梅雨時期の訪問
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020