4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 apr 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen
Zeer teleurgesteld. Zijn geld niet waard. Ontbijt noem ik zeker niet uitgebreid, wat wel zo omschreven staat bij de boeking. Als je eitje vraagt bij ontbijt maken ze wel maar tegen betaling. Bij het eerste ontbijt zat er een vlieg in mijn eitje. Deze werd medegedeeld tegen de jonge man waar ik als antwoord krijg.. “die zal er ingevlogen zijn.” Zonder eenige excusses en ook geen nieuw eitje aangeboden gekregen. Na dag 3 kwamen we erachter dat we al die tijd dezelfde handdoeken hadden. Ze werden telkens opgevouwen en trg opgehangen. Alle handdoeken open gdn en gecontroleerd en deze waren allen telkens trg opgehangen Zonder ze te wassen. (Vuile handdoeken). Deze ook medegedeeld bij de eigenares zelf en als antwoord kreeg ik. “Ah, ok.. de kuisvrouw zal ze niet verandert hebben.” Weer geen excusses gekregen. Bij het brengen van de nieuwe handdoeken ook geen excusses. Bij het nakijken (inspecteren) van de kamer na de vieze handdoeken die we blijkbaar telkens trg gebruikten.. viel het op dat er ook niet gestofzuigd werd en dwijlen gebeurde ook niet. Bed werd gewoon opgemaakt zonder onder de lakens kleine kruimels weg te halen. De dochter is super vriendelijk en oprecht, de moeder is en komt niet oprecht over. Alles word ook in rekening gebracht. Eitje bij het ontbijt of flesje water alles word aangerekend. Zeker niet voor herhaling vatbaar!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019