Hotel Mar Azul
Hotel in het centrum bij het shoppingcenter in Manta met gratis ontbijt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Mar Azul
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 111
inclusief belastingen en toeslagen
6 nov - 7 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Mantahost Hotel
Mantahost Hotel
Zwembad
Ontbijt inbegrepen
Gratis luchthavenshuttle
Parkeren inbegrepen
8.4 van 10, Zeer goed, (261)
De prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov
Over deze buurt
Calle 22 entrando por la Flavio Reyes y, avenida 12 (barrio El Murciélago), Manta
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Nationale btw (15%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum komen mogelijk in aanmerking voor restitutie van deze belasting. Niet-inwoners zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (15%) op pakketboekingen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 10.00 per kamer (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: USD 25.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen jonger dan 16 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mar Azul Hotel Manta
Mar Azul Manta
HOTEL MAR AZUL Manta
Hotel Mar Azul Hotel
Hotel Mar Azul Manta
Hotel Mar Azul Hotel Manta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Mar Azul
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Julio
10 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julio
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Dercy
Reisde met familie
5 jul 2024
Dercy
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
DANIEL
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DANIEL
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Hugo
Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hugo
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Pedro
Reisde met partner
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
NELLY
Reisde met familie
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NELLY
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
gabriela
13 dec 2023
gabriela
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Pablo
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Pablo
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
gabriela
Zakenreiziger
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gabriela
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Mario
9 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
2 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Ramon
11 jun 2023
Ramon
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Pablo
Zakenreiziger, Reisde met familie
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Donna
Reisde met partner
17 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donna
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Francisco
13 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francisco
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Diego
3 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diego
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
GINA
17 okt 2022
GINA
3 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Mercedes
Reisde met partner
26 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mercedes
2 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Katherine
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Katherine
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
marcel
Zakenreiziger
20 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marcel
2 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Rosana
Zakenreiziger
20 jan 2022
Rosana
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Masoud
Reisde met een groep
6 jan 2022
Positief: Netheid
Basic Hotel
Masoud
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
dora
7 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service
dora
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
CARLOS
22 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CARLOS
2 nachten verbleven in oktober 2021