Hotel Rembrandt Quezon City
Hotel in Diliman in luxe stijl, bij het shoppingcenter met 3 restaurants
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Rembrandt Quezon City
Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer (Deluxe) laden
Executive kamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden
Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden
Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Gelijkaardige accommodaties
Luxent Hotel
Luxent Hotel
Zwembad
Spa
Kinderzwembad
Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, (693)
De prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
26 dec - 27 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
26 Tomas Morato Extension, South, Triangle, Quezon City, National Capital Region, 1100
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: PHP 1000 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PHP 450 voor volwassenen en PHP 360 voor kinderen
- Toeslag voor kabelinternet in gemeenschappelijke ruimtes: PHP 188 per uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 2000 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: raambeveiliging
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Rembrandt
Hotel Rembrandt Quezon City
Rembrandt Hotel
Rembrandt Quezon City
Rembrandt Hotel Quezon City
Hotel Rembrandt
Rembrandt Quezon City
Hotel Rembrandt Quezon City Hotel
Hotel Rembrandt Quezon City Quezon City
Hotel Rembrandt Quezon City Hotel Quezon City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Rembrandt Quezon City
Beoordelingen
7,2
Goed
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 jun 2022
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Teresita, Barrigada
Reisde met partner
14 mrt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Teresita
8 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Charmaine Camille, Miami
28 dec 2021
Negatief: Personeel en service
Charmaine Camille
1 nacht verbleven in december 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Hannah
31 dec 2020
Hannah
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Jane
Zakenreiziger
1 okt 2020
Good
Jane
3 nachten verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Nina
Reisde met familie
6 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room condition
Nina
4 nachten verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
ROMEL
12 mrt 2020
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Wifi is very bad!!!
ROMEL
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met familie
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
15 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 feb 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Kaycee
Zakenreiziger
30 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No WIFI hotel!
Kaycee
8 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Clarence
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, only problem was wifi was not good
Clarence
7 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Toby
Reisde met familie
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toby
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Eri
30 dec 2019
Eri
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Edgar
Zakenreiziger
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edgar
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Eri
Reisde met familie
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eri
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
HAYWARD
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAYWARD
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
SEONGSOO
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
SEONGSOO
5 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
seongjin
22 okt 2019
적당하네요
seongjin
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Maria Teresa
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria Teresa
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
ROMEL
Reisde met een groep
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff
ROMEL
1 nacht verbleven in september 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hotels in LimburgAll-inslusivehotels in Zuid-AfrikaHoliday Suites LimburgSwissôtel AmsterdamRelaisChateaux-hotels in Italiaanse merenHotels in GentbruggeHotels met spa & wellness in OostendeHotels in MálagaCity Garden GRAND HotelVanderValkHotels-hotels in HoogerheideFairmont Royal Palm MarrakechRadisson Blu Resort, Gran CanariaSOWELL HÔTELS L'OlivierTwinpalms Surin Phuket Resort
Vluchten
Autoverhuur
Pakketten