Motel One Manchester Piccadilly
Milieuvriendelijke accommodatie met een 24-uurs receptie in Stadscentrum van Manchester, Manchester
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Motel One Manchester Piccadilly
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Kameropties
Alle foto's voor Kamer, 1 queensize bed laden
Kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 tweepersoonsbed, uitzicht laden
Comfort kamer, 1 tweepersoonsbed, uitzicht
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden
Kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bureau
Gelijkaardige accommodaties
Motel One Manchester St. Peter's Square
Motel One Manchester St. Peter's Square
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Ontbijt beschikbaar
Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (1255)
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
34 London Road, Piccadilly, Manchester, England, M1 2PF
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: GBP 1.20 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer GBP 13.90–13.90 voor volwassenen en GBP 6.95–13.90 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: GBP 15.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Motel One Manchester Piccadilly Hotel
Motel One Manchester Piccadilly
One Manchester Piccadilly
Motel One Manchester Piccadilly Hotel
Motel One Manchester Piccadilly Manchester
Motel One Manchester Piccadilly Hotel Manchester
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Motel One Manchester Piccadilly
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jul 2024
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Marcel
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw modern hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Gerrit
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerrit
3 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Hans
Zakenreiziger
10 mrt 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Afstandsbediening smerig, geen strijkijzer
Hans
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Karol, Hull
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karol
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Anthony
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Anthony
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
daichi
20 nov 2024
daichi
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
john
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
john
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ben
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Coralie
Reisde met familie
17 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Coralie
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
robert
Reisde met partner
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
robert
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Dewi
15 nov 2024
Dewi
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Connor
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connor
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MAIKO
10 nov 2024
MAIKO
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Philip
8 nov 2024
Philip
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jacqui
Reisde met partner
7 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqui
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Akinbiyi
5 nov 2024
Akinbiyi
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Joanna
4 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Laurence
3 nov 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurence
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Ellie
Reisde met partner
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ellie
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Erinn
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erinn
1 nacht verbleven in oktober 2024