favehotel Langko Mataram - Lombok

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Mataram

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor favehotel Langko Mataram - Lombok

Lobby
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Superior kamer | Woonruimte | Ledtelevisie
Gang
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten

Beoordelingen

8,6 op 10 –

Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
De prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Badjassen
Een bidet
Een regendouche
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Een privébadkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer (Premier)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Een privébadkamer
Een bidet
Een regendouche
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Twin Sofa Bed and 1 Queen Bed

Superior Premier

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds

Superior

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Langko no. 21-23, Mataram, Lombok, 83125

In de buurt

  • NTB islamitisch centrum - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Mataram Immigration Office - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Lombok Epicentrum Mall - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Winkelcentrum Mataram - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Strand van Senggigi - 26 min. rijden - 14.6 km

Lokaal vervoer

  • Lombok (LOP-Lombok Intl.) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bakso Timbul Rejeki - ‬11 min. wandelen
  • ‪Three-C Tea & Coffee - ‬5 min. wandelen
  • ‪Crystal Crepes & Noodles - ‬9 min. wandelen
  • ‪Elfbelly Eatery Mansion - ‬11 min. wandelen
  • ‪RM Padang Asano - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

favehotel Langko Mataram - Lombok

Hoogtepunten van de accommodatie
Een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij favehotel Langko Mataram - Lombok. Verwen jezelf met wellness, zoals een gezichtsbehandeling, een body scrub of een massage. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Lime, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en conciërgeservice
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 117 kamers bieden voordelen zoals kussenmenu's en (laptop)kluisjes, naast extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Talen

Engels, Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 65.000 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Lime

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Spa

  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Kussenkeuzemenu

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 200000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 65000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 200000.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 200000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

favehotel Langko Mataram Lombok Hotel
favehotel Langko Lombok Hotel
favehotel Langko Mataram Lombok
favehotel Langko Lombok
favehotel Langko Mataram - Lombok Hotel
favehotel Langko Mataram - Lombok Mataram
favehotel Langko Mataram - Lombok Hotel Mataram

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij favehotel Langko Mataram - Lombok?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij favehotel Langko Mataram - Lombok?

Vandaag, 21 nov. 2024, kost een verblijf bij favehotel Langko Mataram - Lombok van één nacht voor twee volwassenen op 23 nov. 2024 min. € 23,93, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent favehotel Langko Mataram - Lombok voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij favehotel Langko Mataram - Lombok inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij favehotel Langko Mataram - Lombok uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt favehotel Langko Mataram - Lombok een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 200000.00 per voertuig.

Waar staat favehotel Langko Mataram - Lombok?

Dit hotel in Mataram ligt op 10 minuten wandelen van NTB islamitisch centrum en Mataram Immigration Office. Ook Museum Negeri Nusa Tenggara Barat en Lombok Epicentrum Mall liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over favehotel Langko Mataram - Lombok

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 66 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 66 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Arjen van Driel, de

Positief: Personeel en service
Leuk hotel voor kort verblijf
Redelijk hotel voor max 2 nachten, goeie prijs. Geen jam of hagelslag als ontbijt. Wel heerlijke wafels. Bedden goed, douche was lekker. Airco slecht waardoor het erg warm was. Wifi goed.

10/10 – Uitstekend

Jens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel in Mataram
Excellent place, stayed there for 5 or 6 nights during a conference in Mataram, Lombok. Really friendly staff, excellent rooms (deluxe room), good room service and desk help in the lobby. Would recommend it to everyone.
6 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Thomas, Calgary

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As soon as I got to my room I saw that the 3 in 1 soap dispenser was nearly empty, so I requested that they fill it up. They came to the room and told me they filled it, but they actually didn't, and half way through my shower I ran out of soap. The floor had many black hairs on it, and since my hair is not black, it means that the hair was from previous guests or staff, so the room was dirty and unsanitary. The rooms are non-smoking, but in the foyer of each floor they have ashtrays and invite guests to smoke there, which defeats the purpose of having non-smoking rooms since the smoke from the foyer permeates every room on the floor. This was a very bad stay and definitely does not make Aston and the fave hotel brand look good.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Puji, Pahoa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Over all good
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Wan Abdul Manan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is easy access within Mataram city by taxi or Grab. The table in the room is too small to accomodate a laptop or a few books. Lighting is not bright, difficult to read a book in the room
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

YUMI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Luke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Indonesian people are peaceful and welcoming community. Felt at home.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Byron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely of of my “Fave”orite Hotel stays
I can’t really adequately stress how great of a deal this hotel is. I initially booked it because of it’s close proximity to the immigration office in Mataram. I had low expectations, as it is described as a “budget hotel”. However, everything from the extremely friendly staff, to the cleanliness of the rooms, the movie channels on the tv, to the food, kept surprising me. I needed copies made for my visa extension paperwork...no problem. Changes to a pizza, (another steal at 58k), delivered to the room...no problem. Need a private car to Kuta, an hour away...no problem, let us call our driver. The breakfast buffet was phenomenal, with an member of the staff running an omelet bar in addition to all of the other food offered (fruits, toast, three kinds of jam, tea, coffee, juices, cereal, soup, traditional Indonesian foods like Nasi Goring, fried rice, spicy chicken, etc). I honestly can’t think of anything the staff or hotel could have done better. This hotel is a gem of a deal for what you get, and when I go back in a few days to get my passport I will stay there again without hesitation.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Gentha

4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel et bien placé
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes, durchschnittliches Businesshotel in zentraler Lage. Leider ist alles bereits sehr abgewohnt und die Matratzen gehören dringend ausgetauscht.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

tyler

Positief: Netheid, personeel en service
Nice hotel but location leaves some to be desired. Good rooms with newer amenities. Has underground secured parking and overall the facility is newer. Area is close to almost nothing. No tourist conveniences at all except for a couple smaller minimarts. Boat transfer information and scoot rental were hard to find and could use some additional work in that category.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The breakfast was excellent. Location worked great for us.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are always helpful as usual. We have been coming here for several years as part of charity work and make some strange requests but they always try their best to accommodate.
6 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice hotel. Their cafe was good value and food was good with a limited menu. You will be woken by the many mosques around the hotel. The shower floor was slippery.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Uwe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

LINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish comfy hotel in Mataram.
Very nice hotel in Mataram, with good facilities and super comfy room! Food at the restaurant was also very good. Not much to do around the local area - this is more of a one night stop kind of place, as well as loads of business types there too.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Suhail

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would Come Back Again
The service was friendly and prompt. We had a problem with one of the rooms I had booked but it was resolved the same day. Everything was working properly in our room and the facilities seem to be well maintained. Areas for improvement: Check in could have been faster; There can be more variety day to day for breakfast; Any chicken I had (either cooked as a separate dish or included in a porridge) was tough and stringy. It appeared the chicken they serve is either bad quality or not cooked properly; The liquid soap in the shower ran out completely so it appears they don't check it daily during housekeeping; They only provided 2 towels daily even though we were 2 adults and a child and the towels were also rough; The middle legs in my bed were missing so I did not get good back support when I slept. Despite the above, I was overall happy with my stay. This was due to the outstanding service from all the hotel staff. I would definitely recommend this hotel.
6 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

DESY ARTISTA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
puas hanya tdk da fasilitas minibar dan tdk da lemari sanitary bag
2 nachten verbleven in juni 2018