Hotel Post
Hotel aan de piste, met faciliteiten voor snowboarders
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Post
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 578
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een sofabed
Badjassen
Een minibar
Kabelzenders
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Suite laden
Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een sofabed
Een zetelbed
Badjassen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden
Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een sofabed
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Grieshof
Hotel Grieshof
Zwembad
Bubbelbad
Ontbijt inbegrepen
Spa
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (56)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Walter-Schuler-Weg 2, Sankt Anton am Arlberg, Tirol, 6580
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juni tot september
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Oostenrijk een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Post Sankt Anton am Arlberg
Post Sankt Anton am Arlberg
Hotel Post Hotel
Hotel Post Sankt Anton am Arlberg
Hotel Post Hotel Sankt Anton am Arlberg
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Post
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
August, Schimmert
Reisde met partner
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
August
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Bas, Holland
19 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value, single room not advisable
Bas
7 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Claus
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claus
5 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kan anbefales.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
TOSHIRO
Reisde met partner
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIRO
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Morten Jæger
Reisde met een groep
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Morten Jæger
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Dejan, Vienna
Reisde met familie
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dejan
6 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Fontaine
23 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top du top
Fontaine
5 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Rickard
23 apr 2023
Rickard
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
YUMIKO
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUMIKO
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Zeljko
26 aug 2022
Zeljko
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Lena
31 jul 2022
Lena
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Joakim
Reisde met familie
12 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A clean hotel which felt like home
Joakim
6 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Ketil
11 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ketil
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Maria
18 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Stefan
Reisde met een groep
21 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel in guter Lage
Stefan
3 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Looking forward to visiting again
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Luis felipe
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis felipe
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Raphael
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raphael
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Hellmut
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hellmut
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019