Geheel appartement
Hostal Pernalle
Pension met een restaurant en een bar/lounge in La Vall de Boí
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hostal Pernalle
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden
Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Manantial- Balneari Caldes de Boi
Hotel Manantial- Balneari Caldes de Boi
Zwembad
Spa
Huisdiervriendelijk
Kinderzwembad
7.4 van 10, Goed, (44)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Camí de Caldes 16, La Vall de Boi, Lleida, 25528
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 6 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hostal Pernalle Motel La Vall de Boi
Hostal Pernalle Motel
Hostal Pernalle La Vall de Boi
Hostal Pernalle Pension
Hostal Pernalle La Vall de Boi
Hostal Pernalle Pension La Vall de Boi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hostal Pernalle
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Vinit
Reisde met een groep
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vinit
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Carlos Manuel
28 mei 2024
Alojamiento sencillo pero aceptablemente correcto
Carlos Manuel
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena situación para caminatas
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Juan
Reisde met een groep, Reisde met partner
17 mrt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Carmen
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Montserrat
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Montserrat
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Teresa
Reisde met familie
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teresa
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
John, Cottesloe
29 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Helena
28 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helena
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Felipe
21 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabuloso
Felipe
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Sylvie
26 jul 2022
Sylvie
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Roser
Reisde met partner
17 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roser
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
gerard
Reisde met partner
16 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
gerard
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Helen
24 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helen
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
José
23 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
José
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Ferran
6 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ferran
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Josep
23 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Josep
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente opción calidad/precio
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 apr 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019