Particuliere eigenaar
Mas Passamaner Hotel
Luxe hotel met 3 spabaden en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mas Passamaner Hotel
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 192
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden laden
Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden
Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Designer toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Modernista) laden
Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed (Modernista)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Junior suite laden
Junior suite
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Gran Claustre Restaurant & Spa
Hotel Gran Claustre Restaurant & Spa
Zwembad
Bubbelbad
Spa
Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, (129)
De prijs is € 116
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Camí de la Serra, 52, La Selva del Camp, Tarragona, 43470
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.30 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 21 voor volwassenen en EUR 21 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Wastoeslag: EUR 40 per nacht
- Spatoeslag: EUR 30 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie HT-000773
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juni tot september
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 15 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Mas Passamaner
Hotel Mas Passamaner La Selva del Camp
Hotel Passamaner
Mas Passamaner
Mas Passamaner Hotel
Mas Passamaner La Selva del Camp
Passamaner
Passamaner Hotel
Mas Passamaner La Selva Del Camp, Spain - Costa Dorada
Mas Passamaner Hotel La Selva del Camp
Mas Passamaner Hotel Hotel
Mas Passamaner Hotel La Selva del Camp
Mas Passamaner Hotel Hotel La Selva del Camp
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mas Passamaner Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 okt 2024
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Jørgen
27 nov 2023
Jørgen
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
David Jesus
Zakenreiziger
7 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romántico
David Jesus
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Francesc
20 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francesc
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
JUAN JOSE
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Para tener unos dias de relax.
JUAN JOSE
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Thomas
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
6 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Tiene bastantes cosas que mejorar...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel with character.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Yolanda
Reisde met partner
10 mrt 2019
Positief: Netheid
Yolanda
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Georg
21 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Georg
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Beautiful Hotel but needs some updates in jr suite
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Ignacio
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ignacio
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Lena
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderar starkt detta hotell!
Lena
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Herbert
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herbert
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Adam
20 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adam
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Yves
4 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yves
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Johan
23 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pärla på landet.
Johan
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Richard, Essex England
16 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Some What isolated
Richard
6 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer