Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Ryoan-ji-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 175
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed ( A ) laden
Deluxe kamer, 1 kingsize bed ( A )
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed ( B ) laden
Deluxe kamer, 1 kingsize bed ( B )
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Kamer, bijgebouw (Japanese Western Style) laden
Kamer, bijgebouw (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Gelijkaardige accommodaties
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, (219)
De prijs is € 445
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
17-4 Sagatenryuji Wakamiya, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 616-8371
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Het ontbijttarief is exclusief ontbijt voor kinderen van 3-5 jaar die gebruikmaken van de aanwezige bedden. Er wordt een ontbijttoeslag van JPY 1000 per kind van 0-5 jaar in rekening gebracht bij de accommodatie.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: JPY 5500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 3e en 5e dag schoongemaakt.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NAGI KYOTO ARASHIYAMA Hotel
NAGI KYOTO ARASHIYAMA
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Hotel
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Kyoto
Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Homm Stay Nagi Arashiyama Kyoto By Banyan Group
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jody
Reisde met familie
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jody
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Dawid
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dawid
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Catherine
Reisde met partner
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catherine
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
vanessa
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vanessa
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Eh Htee
Reisde met partner
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eh Htee
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Keith
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met familie
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charles
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Harald
30 jul 2024
Harald
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yandi
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yandi
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
youngseok
Reisde met familie
16 jul 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
가족여행 후기
youngseok
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
jass
Reisde met familie
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jass
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Justin
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Harini
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harini
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kobi
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel
Kobi
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Ida
27 jun 2024
Ida
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Erika
Reisde met familie
23 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erika
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Si
14 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Si
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Aaron
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kimberly
Reisde met partner
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
nikki
Reisde met familie
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nikki
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met partner
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jacob
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Alexander
22 mei 2024
Alexander
1 nacht verbleven in mei 2024