Hotel Sasarindou
Hotel in Kyoto, op wandelafstand van Pontocho-laan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Sasarindou
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden
Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden
Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Waterkoker
Satellietzenders
Een kluis
Gelijkaardige accommodaties
Laon Inn Gion Nawate
Laon Inn Gion Nawate
Gratis wifi
Airconditioning
Wasservice
Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, (121)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
570-102 Minami-gawa Gion-machi, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0074
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sasarindou
Hotel Sasarindou Kyoto
Sasarindou
Sasarindou Kyoto
Hotel Sasarindou Hotel
Hotel Sasarindou Kyoto
Hotel Sasarindou Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Sasarindou
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Bruce
Reisde met familie
22 dec 2024
Positief: Personeel en service
Bruce
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
TAKAYUKI
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYUKI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
carlos
11 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
carlos
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JoAnn
Reisde met familie
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JoAnn
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
David
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
JoAnn
Reisde met familie
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JoAnn
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
sharri
Reisde met partner
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sharri
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ravi
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ravi
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
NISHIJIMA
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NISHIJIMA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Alyxis
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Voorzieningen
Alyxis
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
MIYAKO
22 okt 2024
MIYAKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Morgan
21 okt 2024
Morgan
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
noriko
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
noriko
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kyoko
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
部屋も広く場所もスタッフもGood、そしてリーズナブルでした(≧∇≦)b
Kyoko
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Yosuke
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Yosuke
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Francis
Reisde met partner
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
3 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
CHUNGKYO
18 sep 2024
CHUNGKYO
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Shobha
11 sep 2024
Shobha
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
れいじ
9 sep 2024
れいじ
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
TAKASHI
28 aug 2024
Positief: Netheid
気に入ったホテル
TAKASHI
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
ひさつぐ
25 aug 2024
ひさつぐ
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
JUN, Shibuya
24 aug 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
1 nacht verbleven in augustus 2024