Hotel Monterey Kyoto
Hotel met een sauna, op wandelafstand van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Monterey Kyoto
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed) laden
Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Force Room) laden
Kamer, niet-roken (Force Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed) laden
Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden
Superior driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed) laden
Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden
Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
Een donzen dekbed
Een bidet
Gelijkaardige accommodaties
Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (985)
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
604 Manjuya-cho, Sanjo-sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-8161
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
- Bubbelbadtoeslag: JPY 2200 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 4000 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1200.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie berekent een spatoeslag per persoon, per gebruik voor toegang tot het openbare binnenbad.
Persoonlijke wegwerpartikelen (tandenborstel, scheermes, haarborstel) zijn verkrijgbaar in de lobby.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kyoto Monterey
Hotel Monterey Kyoto
Kyoto Hotel Monterey
Kyoto Monterey
Kyoto Monterey Hotel
Monterey Hotel Kyoto
Monterey Kyoto
Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Kyoto
Hotel Monterey Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Monterey Kyoto
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
20 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
REIKO
20 dec 2024
REIKO
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Satomi
19 dec 2024
Satomi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kanji
Zakenreiziger
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanji
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JINWOO
Reisde met een groep
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JINWOO
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jose Guillermo
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Guillermo
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
akiko
19 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
akiko
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
mihoko
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mihoko
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Shahram
Reisde met familie
14 dec 2024
Positief: Personeel en service
Shahram
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Synthia
Reisde met partner
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Synthia
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Dung
9 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dung
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Hiroshi
9 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met een groep
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yaron, Caulfield North
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Yaron
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Luis Omar De
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis Omar De
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
MASANORI
30 nov 2024
MASANORI
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HayleyRose
Reisde met een groep
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HayleyRose
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
????
Reisde met een groep
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Shiho
23 nov 2024
Shiho
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Lee
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Marlene, Louisville
Reisde met familie
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlene
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Toshiaki
Reisde met partner
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiaki
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
8 nachten verbleven in november 2024