Hotel Monterey Kyoto
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op wandelafstand van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Monterey Kyoto
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
5 dec - 6 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed) laden
Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Force Room) laden
Kamer, niet-roken (Force Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed) laden
Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden
Superior driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed) laden
Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden
Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (962)
De prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
604 Manjuya-cho, Sanjo-sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-8161
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
- Bubbelbadtoeslag: JPY 2200 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 4000 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1200.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie berekent een spatoeslag per persoon, per gebruik voor toegang tot het openbare binnenbad.
Persoonlijke wegwerpartikelen (tandenborstel, scheermes, haarborstel) zijn verkrijgbaar in de lobby.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kyoto Monterey
Hotel Monterey Kyoto
Kyoto Hotel Monterey
Kyoto Monterey
Kyoto Monterey Hotel
Monterey Hotel Kyoto
Monterey Kyoto
Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Kyoto
Hotel Monterey Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Monterey Kyoto
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
8 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Rina
Reisde met partner
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rina
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Evan
Zakenreiziger
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evan
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met een groep
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ngoc Minh
Reisde met partner
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ngoc Minh
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
15 nov 2024
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Denton
Reisde met een groep
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denton
3 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jodie, Vancouver
12 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jodie
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Masanori
Reisde met familie en kleine kinderen
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masanori
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
hisako
Reisde met familie
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hisako
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Toai
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toai
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Aaron
Reisde met familie
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
TOMOKI
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
TOMOKI
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Shigeru
3 nov 2024
Shigeru
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Shirley
Reisde met partner
1 nov 2024
Negatief: Netheid
Shirley
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ryoichi
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryoichi
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sai
Reisde met partner
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sai
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
William John
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William John
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Aira
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aira
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Harry
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harry
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Nicole
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ayumi
26 okt 2024
Ayumi
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Yoshihiro
23 okt 2024
Yoshihiro
1 nacht verbleven in oktober 2024