Hotel Gracery Kyoto Sanjo

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Gracery Kyoto Sanjo

Donsdekens, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Terrein van de accommodatie
Standaard Twin kamer, niet-roken | Uitzicht vanuit de kamer
Design Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Kyoto Room) | Donsdekens, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
Ingang accommodatie

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
16 mrt - 17 mrt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
25 van 25 kamers weergeven

Premium tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Design tweepersoonskamer, niet-roken (MATSU KABUKI)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Gallery tweepersoonskamer, niet-roken (SAKURA KABUKI)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Premium Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Design Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Kyoto Room)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Standard Twin Room(Non smoking)

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Kabuki Room (Matsuma)

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Standard Double Room(Non smoking)

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Kabuki Room (Sakura)

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Deluxe Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Standard Double Room(Smoking)

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Deluxe Twin Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Kyoto Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Universal Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Standard Twin Room(Smoking)

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

South Tower Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Universal Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
420 Sakuranocho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8035

In de buurt

  • Markt van Nishiki - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Yasaka-altaar - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Altaar Heian - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 2.5 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Shiyakusho-mae - 6 min. wandelen
  • Station Sanjo - 7 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 94 min. rijden

Restaurants

  • ‪バーガーキング - ‬1 min. wandelen
  • ‪スターバックス - ‬1 min. wandelen
  • ‪ドトールコーヒーショップ 新京極三条店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪Tully's Coffee - ‬1 min. wandelen
  • ‪天下一品新京極三条店 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Gracery Kyoto Sanjo

Hotel met een chique stijl niet ver van Markt van Nishiki
Hotel Gracery Kyoto Sanjo bevindt zich dicht bij Yasaka-altaar en Altaar Heian en biedt een wasserij en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis kranten, een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
  • Een lift
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het ontbijt, het behulpzame personeel en de nabijheid van de winkels
Kamervoorzieningen
De 225 kamers bieden voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en diepe ligbaden
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • Ledlampen, koelkasten en verwarming

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans, Koreaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift (90 centimeter brede deur)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt kamers in de South Tower en de North Tower. Je dient in te checken bij de toren die staat aangegeven in de naam van de kamer die je hebt geboekt.
Bij het ontbijttarief is geen ontbijt inbegrepen voor kinderen van 4-12 jaar oud.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 12 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Sanjo
Gracery Kyoto Sanjo
Gracery Sanjo
Gracery Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Hotel
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo?

Vandaag, 15 mrt. 2025, kost een verblijf bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo van één nacht voor twee volwassenen op 16 mrt. 2025 min. € 89,31, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Gracery Kyoto Sanjo voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Gracery Kyoto Sanjo?

Dit hotel ligt in Downtown Kyoto, op 2 km afstand van Markt van Nishiki en Yasaka-altaar. Ook Nijō-kasteel en Altaar Heian liggen op 3 km afstand. Metrostation Shiyakusho-mae ligt op 6 minuten wandelen en naar Station Sanjo Keihan is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Gracery Kyoto Sanjo

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 683 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 253 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1002 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rudi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super locatie en uitgebreid ontbijt
De kamer was keurig en groot genoeg. De badkamer is ingericht op het Japanse badritueel, wat betekent dat de badkamer letterlijk één grote natte ruimte wordt. Dat is niet altijd even handig. De wastafel zit buiten de badkamer en het toilet zit apart, dat is wel een pluspunt. Het ontbijt is zowel Japans als Westers, en behoorlijk compleet inclusief diverse eigerechten. De locatie midden in een winkelcentrum en dicht bij zowel metro- als busstations is perfectste noemen. Ik zou zeker opnieuw hier boeken.
4 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Liliane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In hartje Kyoto
Top, midden in het winkelcentrum, ook handig als het een dagje regent.
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Gregory

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Reema

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The staff is in hospitality business and cant do that one thing right. I had the best experience in Japan and all my other stays except this one. A few issues: 1. The booking explicitly says Water, but i got water only on day 1 of my 4 day booking. They said it’s only welcome drink. I then asked, where can i fill my water bottles? They said No. they said please buy water. 2. The cleaning services in 4 days was only done properly on last day and was not done the remaining days. Im a clean person and it was kept the way I left it. I had to explicitly ask for coffee sachet refills. 3. I asked the staff for some salt ( needed it for health reasons as I was alil unwell) and they denied me salt. Bearing in mind, The hotel has a full fledge restaurant and microwave and they couldnt give me a pinch of salt. Will not let this hotel ruin my experience and hospitality Japan has to offer, but definitely not going to stay in this chain of hotels again.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Marie Joyce, Quezon City

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in Kyoto
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Shanoor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Kiyama

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

André

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben 5 Nächte im traditionell eingerichteten Zimmer verbracht und würden dieses Hotel im Hinblick auf das Preis/Leistungs-Niveau (90€/Nacht) weiterempfehlen. Das Zimmer an sich ist super schön und mal was ganz anderes, was uns sehr gefallen hat. Die Betten empfanden wir jedoch als recht unbequem und auch der Ausblick aus dem Zimmer ist weniger spektakulär. Die Zimmerreinigung hat bei uns leider nur semi gut funktioniert. An einem Tag hat man unser grünes Schild übersehen und wir haben keine neuen Handtücher erhalten. Das Hotel ist mitten in der Stadt gelegen, auf Frühstück konnten wir daher getrost verzichten. Das Personal hat größtenteils englisch gesprochen und war freundlich, der Check-In und der Check-Out war daher sehr unkompliziert. Wir würden uns aufgrund der Vielzahl an Hotels in Kyoto beim nächsten Mal (falls es ein nächstes Mal in Kyoto überhaupt gibt) zwar vermutlich für ein anderes Hotel entschieden, können dieses Hotel für einen Urlaubsaufenthalt in Kyoto aber dennoch weiterempfehlen, da es sauber und praktisch gelegen ist.
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

minami

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Kurumi

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Jenny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was surprised that the room was so spacious compared to many other hotels I’ve stayed at in Japan. The shower room was also big with a bathtub. The area around the hotel was very convenient for shopping since it was in the shopping street. It is also close by the bus and train stations. The staff were very helpful in assisting us with a dinner reservation. Overall, I would come back to this hotel again :)
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Frederick

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff ,super Location , great breakfast. Stay here a fifth time !
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Kevin

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
I am not really picky and don’t want to leave bad reviews.. but the hotel is dirty. The back of the sofa bed is full of dust. The toilet has a lingering smell of pee. Floor carpet is not vacuumed.
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

MAMORU

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

ELVA ROCIO

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Ayaka

great
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Sophia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

emmanuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place and great location very near shops
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Kitty

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
街中にあるので、どこに行くのにも便利です。
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Yukie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂とトイレが分かれていてとても良かった。 また次回も利用したいです。
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Gennadi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location at the centre of the shopping street
4 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

jacquelyn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel location isn't convenient for cars and taxis to drop off, had to walk. Hotel cleanliness is not the best, still found small hairs on bed. Hotel furnishing is nice though.
4 nachten verbleven in december 2024