Hotel Gion Misen
Gezinsvriendelijke hotel in Kyoto
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Gion Misen
VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 128
inclusief belastingen en toeslagen
14 jan - 15 jan 2025
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden
Superior Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken (with Private Garden) laden
Comfort Twin kamer, niet-roken (with Private Garden)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden
Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Queen) laden
Deluxe kamer, niet-roken (Queen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Luxe Twin kamer, niet-roken laden
Luxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op de stad laden
Deluxe driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Queen) laden
Superior kamer, niet-roken (Queen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive Twin kamer, niet-roken (Comfort Twin) laden
Executive Twin kamer, niet-roken (Comfort Twin)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een bidet
Gelijkaardige accommodaties
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, (761)
De prijs is € 144
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Nishino-cho 219-2, Higashiyama-ku, Gion, Kyoto, Kyoto, 605-0088
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon
- Toeslag voor late check-in tussen 22.00 uur en 11.00 uur
- Toeslag voor babybed: JPY 2000.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: JPY 3000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ethnography Shinmonzen
Ethnography Gion Shinmonzen
Ethnography Shinmonzen
Hotel Gion Misen Hotel
Hotel Gion Misen Kyoto
Hotel Gion Misen Hotel Kyoto
Hotel Ethnography Gion Shinmonzen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Gion Misen
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JOSE
Reisde met familie
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSE
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Lauren, New York
1 dec 2024
Lauren
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jennifer
26 nov 2024
Jennifer
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met partner
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Wilson
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilson
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kazue
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazue
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kerry
Reisde met familie en kleine kinderen
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerry
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met partner
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Lauren, New York
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Euan
2 nov 2024
Euan
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kirstin
Reisde met een groep
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirstin
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Chris
28 okt 2024
Chris
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Christian, Summit
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Carlye, Eagle Mountain
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Carlye
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sarah
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Rodney, Lockleys
Reisde met familie
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodney
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Joshua
Reisde met een groep
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sahab
Reisde met partner
14 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sahab
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
joshua
12 okt 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
joshua
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
takeshi
Zakenreiziger
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takeshi
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Carole
Reisde met partner
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carole
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Karen itzel guerrero
Reisde met familie en kleine kinderen
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen itzel guerrero
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Austin
Reisde met partner
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Austin
3 nachten verbleven in september 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hotels in PünderichHotels in IstanbulBilderberg Garden HotelHotels met spa & wellness in DurbuyHotels in TaksimHotels nabij Familiepark Harry MalterC-Hotels ZeegalmTeos VillageIberostar Waves Gaviotas Park -All InclusiveAll-inslusivehotels in ZwedenHotels in Can Pastilla4-sterrenhotels in Oostelijke Dolomieten
Vakantiehuizen