Hotel ALZA KYOTO
Hotel aan het vlonderpad met een 24-uurs receptie, gelegen in Gion van Kyoto
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel ALZA KYOTO
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 242
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
19 van 19 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort Twin kamer (Deluxe) laden
Comfort Twin kamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een zetelbed - eenpersoons
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, hoek laden
Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, hoek
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een zetelbed - eenpersoons
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden
Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op de stad, hoek laden
Premium Twin kamer, uitzicht op de stad, hoek
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op de stad laden
Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden
Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden
Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, hoek laden
Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, hoek
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden
Comfort Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive Twin kamer, uitzicht op de stad laden
Executive Twin kamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Comfort Double Room laden
Comfort Double Room
Alle foto's voor Superior Double Room With Gion City View laden
Superior Double Room With Gion City View
Alle foto's voor Comfort Twin Room laden
Comfort Twin Room
Alle foto's voor Superior Double Room with Kamogawa River View laden
Superior Double Room with Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Double Room With Kamogawa River View laden
Corner Premium Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Deluxe Double Room With Kamogawa River View laden
Deluxe Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View laden
Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Gion City View laden
Corner Premium Twin Room with Gion City View
Alle foto's voor Executive Twin Room with Gion City View laden
Executive Twin Room with Gion City View
Gelijkaardige accommodaties
Cross Hotel Kyoto
Cross Hotel Kyoto
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (1238)
De prijs is € 140
inclusief belastingen en toeslagen
16 jan - 17 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
3-33, Benzaitencho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0086
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel ALZA
ALZA KYOTO
Hotel ALZA KYOTO Hotel
Hotel ALZA KYOTO Kyoto
Hotel ALZA KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel ALZA KYOTO
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Marsha
Reisde met familie
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marsha
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mark, La Crescenta
Reisde met familie en kleine kinderen
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kelsey
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelsey
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Christine
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Hae Uk
Reisde met partner
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hae Uk
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Li, Richmond
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Li
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
BINGRONG
3 okt 2024
BINGRONG
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Connie
Reisde met partner
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connie
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Maria
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
BINGRONG
Reisde met familie
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
BINGRONG
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mervin
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mervin
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
CHIANTALL ANNE
Reisde met familie
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIANTALL ANNE
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Margot
Reisde met familie
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margot
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Leila
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leila
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Expertos
5 jul 2024
Expertos
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
ryan
Reisde met familie
4 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ryan
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Max
Reisde met familie
3 jul 2024
Max
6 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
April
2 jul 2024
April
3 nachten verbleven in juni 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Autoverhuur
Activiteiten
Pakketten
Vakantiehuizen