Hotel ALZA KYOTO
Hotel aan het vlonderpad met een 24-uurs receptie, gelegen in Gion van Kyoto
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel ALZA KYOTO
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 194
inclusief belastingen en toeslagen
4 feb - 5 feb
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort Twin kamer (Deluxe) laden
Comfort Twin kamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Pillowtop
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, hoek laden
Premium tweepersoonskamer, uitzicht op rivier, hoek
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Pillowtop
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden
Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op de stad, hoek laden
Premium Twin kamer, uitzicht op de stad, hoek
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op de stad laden
Superior tweepersoonskamer, bad, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden
Superior tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden
Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, hoek laden
Premium Twin kamer, uitzicht op rivier, hoek
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden
Comfort Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Executive Twin kamer, uitzicht op de stad laden
Executive Twin kamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Comfort Double Room laden
Comfort Double Room
Alle foto's voor Superior Double Room With Gion City View laden
Superior Double Room With Gion City View
Alle foto's voor Comfort Twin Room laden
Comfort Twin Room
Alle foto's voor Superior Double Room with Kamogawa River View laden
Superior Double Room with Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Double Room With Kamogawa River View laden
Corner Premium Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Deluxe Double Room With Kamogawa River View laden
Deluxe Double Room With Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View laden
Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View
Alle foto's voor Corner Premium Twin Room with Gion City View laden
Corner Premium Twin Room with Gion City View
Alle foto's voor Executive Twin Room with Gion City View laden
Executive Twin Room with Gion City View
Alle foto's voor Deluxe Comfort Twin Room laden
Deluxe Comfort Twin Room
Gelijkaardige accommodaties
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (797)
De prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
11 feb - 12 feb
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
3-33, Benzaitencho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0086
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel ALZA
ALZA KYOTO
Hotel ALZA KYOTO Hotel
Hotel ALZA KYOTO Kyoto
Hotel ALZA KYOTO Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel ALZA KYOTO
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Shota
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shota
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nancy
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Choo Yen
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Choo Yen
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Marsha
Reisde met familie
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marsha
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mark, La Crescenta
Reisde met familie en kleine kinderen
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kelsey
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelsey
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Christine
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Hae Uk
Reisde met partner
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hae Uk
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mike
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful hotel in Kyoto is
Mike
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Paul, Kapolei
17 okt 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
12 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Li, Richmond
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Li
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
BINGRONG
3 okt 2024
BINGRONG
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Kwan Yuk
30 sep 2024
Kwan Yuk
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Shih-Ying
30 sep 2024
Shih-Ying
8 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Shih-Ying
Reisde met familie
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shih-Ying
8 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Connie
Reisde met partner
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connie
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Maria
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
6 nachten verbleven in september 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Particuliere vakantiehuizen BoortmeerbeekHotels in CefalùHotels in VogezenHotels met restaurant in Lille4R Gran ReginaHotels in StuttgartStrandhotels in Lissabon DistrictSOWELL RÉSIDENCES Les Chênes VertsHotels in WezemaalHotels in PiesportHotels nabij Station Gent-DampoortHotels met parkeerplaats in Belgische Kust3-sterrenhotels in Rauw
Activiteiten