Hearton Hotel Kyoto
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hearton Hotel Kyoto





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
10 mrt - 11 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer, niet-roken laden

Economy Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken (2 Single Beds + 1 Extra Bed) laden

Driepersoonskamer, niet-roken (2 Single Beds + 1 Extra Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Twin - Non-Smoking
Semi-double - Smoking
Double - Non-Smoking
Twin - Smoking
Single - Non-Smoking
Triple - Smoking
Twin - Non-Smoking
Double - Non-Smoking
Single - Smoking
Twin - Smoking
Triple - Non-Smoking
Twin - Non-Smoking
Double - Smoking
Semi-double - Non-Smoking
Gelijkaardige accommodaties

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, (132)
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
10 mrt - 11 mrt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Oike-agaru, Higashinotoin St. Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604 0836
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1650 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: JPY 2000 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Hearton Hotel
Hearton Hotel
Hearton Hotel Kyoto
Hearton Kyoto
Hearton Kyoto Hotel
Hotel Hearton
Hotel Hearton Kyoto
Kyoto Hearton Hotel
Hearton Motel Kyoto
Hearton Hotel Kyoto Hotel
Hearton Hotel Kyoto Kyoto
Hearton Hotel Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hearton Hotel Kyoto
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 okt 2018
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Nina
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Nina
5 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Shinsuke
Reisde met familie en kleine kinderen
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinsuke
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Juvelle
Reisde met een groep
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juvelle
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
だいすけ
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
だいすけ
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Tsuyoshi
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsuyoshi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
シゲル
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
シゲル
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kazue
16 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazue
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
??
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tadashi
15 feb 2025
Tadashi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
りょう
Reisde met een groep
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
りょう
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ただお
Reisde met een groep
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ただお
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Akane
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akane
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
Reisde met familie
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KOHEI
Zakenreiziger
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOHEI
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ゆか
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ゆか
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Minami
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minami
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Han Wern
Reisde met een groep
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Han Wern
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Naoko
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoko
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
龍馬
1 feb 2025
龍馬
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Naoki
29 jan 2025
Naoki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Azko
Reisde met familie
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Azko
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ひろえ
Reisde met familie
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろえ
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hisashi
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hisashi
1 nacht verbleven in januari 2025