HOTEL KYOTOLOGY
Hotel in Kyoto, in de buurt van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL KYOTOLOGY





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
10 mrt - 11 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King with Private garden) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King with Private garden)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin laden

Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (King)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed (King) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed (King)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, bad (King) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, bad (King)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een apart bad en aparte douche
Gelijkaardige accommodaties

Wander Kyoto Nanajo
Wander Kyoto Nanajo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (241)
De prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
11 mrt - 12 mrt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

672-6, Honkawaracho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0963
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL KYOTOLOGY Hotel
HOTEL KYOTOLOGY Kyoto
HOTEL KYOTOLOGY Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL KYOTOLOGY
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Angelique
Reisde met partner
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angelique
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
Reisde met partner
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Dean
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dean
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mike
Reisde met partner
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Rafael
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best surprise of the trip so far
Rafael
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Suki
Reisde met partner
13 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Suki
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Nina
Reisde met partner
10 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nina
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 nov 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Wayne
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wayne
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
HUNTER
Reisde met partner
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HUNTER
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Maiko
Zakenreiziger
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maiko
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Rachael
Reisde met partner
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachael
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ERIKO
Zakenreiziger
11 okt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ERIKO
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Iyore
10 okt 2024
Iyore
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Rajsimman
Reisde met partner
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rajsimman
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YONG ZHUO
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YONG ZHUO
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met partner
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Shigeyasu, Kanazawa-shi
Zakenreiziger
5 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeyasu
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
RYOTA
25 aug 2024
RYOTA
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
あきひこ
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
あきひこ
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
KAZUYA
8 aug 2024
KAZUYA
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Stacey
Reisde met partner
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stacey
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Siobhan
31 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Siobhan
1 nacht verbleven in juli 2024