DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Hotel met fitnessfaciliteiten, in de buurt van Sanjusangen-do-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
13 feb - 14 feb
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN ACCESSIBLE ROOM) laden
Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN ACCESSIBLE ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een espressoapparaat
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE TATAMI ROOM) laden
Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE TATAMI ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN PREMIUM ROOM) laden
Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN PREMIUM ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een espressoapparaat
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (KING GUEST ROOM) laden
Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (KING GUEST ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE TATAMI ROOM) laden
Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE TATAMI ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN GUEST ROOM) laden
Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN GUEST ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE SUITE) laden
Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE SUITE)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE ROOM) laden
Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Gelijkaardige accommodaties
DoubleTree by Hilton Kyoto Station
DoubleTree by Hilton Kyoto Station
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
Zakelijke services
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (1000)
De prijs is € 107
inclusief belastingen en toeslagen
12 feb - 13 feb
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1-chome-45 Honmachi, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0981
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3800 voor volwassenen en JPY 1900 voor kinderen
- Toeslag voor wifi in de kamer: JPY 1000 per nacht (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor extra bed: JPY 5000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama KYOTO
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel KYOTO
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
25 mei 2024
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
GERARDO
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GERARDO
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sayaka
Reisde met partner
19 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayaka
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
sang, Pomona
Reisde met partner
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sang
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Saoud
Reisde met een groep
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saoud
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Takako
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takako
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tian
Reisde met familie
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tian
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Judy
Reisde met een groep
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judy
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Arisa
14 okt 2024
Arisa
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
JAEEON
Reisde met partner
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JAEEON
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Juok
21 sep 2024
Juok
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Alexandre
20 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandre
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jung WOO
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jung WOO
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met een groep
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
TAEKHYUN
Reisde met familie
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족한 호텔 숙소입니다.
TAEKHYUN
2 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
19 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
lee
Reisde met familie
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lee
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Masamori
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2024
Masamori
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Pek Kei
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pek Kei
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SUNGBUM
Reisde met familie
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNGBUM
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Walter, Decatur
Reisde met partner
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walter
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
I Man
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
I Man
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Sonia
31 jul 2024
Sonia
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Sonia
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sonia
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Viktor
26 jul 2024
Viktor
3 nachten verbleven in juni 2024