Residence Inn Cherating

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Cherating

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Residence Inn Cherating

Terras
Lobby
Een minibar, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Receptie
Standaard kamer (2 Single Beds) | Badkamer | Een douche, een haardroger, handdoeken

Beoordelingen

7,2 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Zwembad
    Zwembad
  • Bubbelbad
    Bubbelbad
  • Roomservice
    Roomservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Executive kamer, 2 queensize bedden (Deluxe)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 38 m²
  • Uitzicht op de lagune
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe kamer, 2 queensize bedden

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 38 m²
  • Uitzicht op de lagune
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Suite, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 64 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer (2 Single Beds)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Lot 826, Mukim Sungai Karang, Cherating, Pahang, 26080

In de buurt

  • Balok Beach - 5 min. wandelen
  • Cherating River - 11 min. wandelen
  • Strand van Cherating - 18 min. wandelen
  • Schildpaddenheiligdom Cherating - 4 min. rijden
  • Cherating-strand - 6 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Kuantan (KUA-Sultan Haji Ahmad Shah) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mutiara Restaurant - ‬8 min. rijden
  • ‪Intan Seafood Restaurant,Cherating - ‬17 min. wandelen
  • ‪Cafe Marion - ‬6 min. wandelen
  • ‪Ombak Cherating Surf Cafe - ‬6 min. wandelen
  • ‪Reggae Bar Cherating River - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Residence Inn Cherating

Hoogtepunten van de accommodatie
Geniet van een koffiebar/café, een tuin en een droogkuis/wasserijservice bij Residence Inn Cherating. Geniet van een spabad om tot rust te komen. Bij Paradise Cafe, het café ter plaatse, kun je terecht voor lokale gerechten. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een bar.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, hulp bij uitstappen/tickets en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 138 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en minibars.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Maleis

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: MYR 28 voor volwassenen en MYR 18 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Palm Terrace
  • Paradise Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 130.00

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 90.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 28.00 voor volwassenen en MYR 18.00 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 120.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 130.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 90.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Residence Inn Cherating
Residence Cherating
Residence Inn Cherating Hotel Cherating
Residence Inn Cherating Hotel
Residence Inn Cherating Cherating
Residence Inn Cherating Hotel Cherating

Veelgestelde vragen

Beschikt Residence Inn Cherating over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Residence Inn Cherating?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Residence Inn Cherating voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Residence Inn Cherating inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Residence Inn Cherating uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van MYR 130.00 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Residence Inn Cherating een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 120.00 per voertuig.

Waar staat Residence Inn Cherating?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, op 15 minuten wandelen van Balok Beach, Limbong Art en Cherating River. Ook Strand van Cherating en Schildpaddenheiligdom Cherating liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Residence Inn Cherating

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 362 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 157 van 362 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 89 van 362 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 362 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 362 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer onverzorgde, vieze kamer waar je eigenlijk meteen weer weg wilt. Zwembad is wel ok.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Groot hôtel met aangenaam zwembad. Maar een beetje verouderd en aan opfrissing toe
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Arjen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Old hotel that needs a make over but the people are friendly
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Armin

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Goed hotel, enkel de service zou wat vlotter mogen
Groot hotel, check-in is pas om 15u00 (op het internet staat 14u00). Service is wat traag en kan ook beter (vroege check-in was blijkbaar niet mogelijk). Alles verloopt wat traag maar het zwembad en de kamer waren in orde. Wifi relatief traag ...
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel voor deze lokatie
Prima hotel. Upgrade naar grotere kamer. Goed ontbijtbuffet. Opm. De firefly tour is slecht. Korter dan gepland en slechts weinig te zien. Staff erg hulpvaardig

8/10 – Goed

Roslee

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed ☹️
✅ the pool ❌ the room is smelly, no one come to clean the room or at least collect the rubbish. ❌one if the tv channel not working,no voice, the staff said wait till other rooms complained about it,then the will look into it. ❌overpriced with below average services and room conditions.
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Goh

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Facepalm
The room 2219 smelled musty, the sheets did not change and there were stains. moldy ceilings. first time staying in a hotel like this. regular breakfast, nasi lemak and bread. which is ok is a strong shower. parking ok.
Mouldy ceiling
Mould
Mound
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Izaha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Menyedihkan
1)Aircond rosak..pukul 4pgi, ais jatuh dari aircond kena kaki anak..set mode dry pon bleh jadi ais..aircond mcm xpernah servis setahun. 2) Bilik kotor berdebu.. 3) kettle pon dah berkarat heating coil. 4) Xberbaloi dgn harga
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Danial Sharif

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Worth it!
Awesome
1 nacht verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Kylie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Mohamad Zukiman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Fae, Kuala lumpur

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
No trash/plastic bag provided in both room and bathroom dustbin upon my stay
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Shazreen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saya hensem
Terbaikkkkkkk
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Niza

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Mahamod

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Rosni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Badrul, Kuala lumpur

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old wing building in very very sad condition. Old & smelly toilet, exhaust fan not working in the toilet resulted uncomfortable smell. Boring tv channel. Less power-point-plug inside the room. Hard for charging. Old AC and not working properly. No iron/iron board provided. Hot water working fine. Last two year staying at new wing we got no issues. Nice pool for adult & children.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Guest, KL Malaysia

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Comfortable stay...the new block is clean and generally spacious. Near to nearby beach & food staff...The facilities is decent.
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Nur Aini Mastura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 family vacation
Spacious even with extra bed in it. We stayed in the standard connecting room. Breakfast was good. Kids really enjoyed themselves at the pool - kids and adult 1.2m
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Azah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Azah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family Short Vacay
Our twin sharing room is spotlessly clean & beds were comfy. Whereas the double bed queen room needed upgrading as its interior looked outdated and gloomy.
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Juhairi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020