Avenue Garden Hotel
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in Kampung Batu Enam
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Avenue Garden Hotel
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
3, Pusat Perniagaan Bangi Avenue, Persiaran Bangi Avenue, Seksyen 2, Kajang, Selangor, 43000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer MYR 25 voor volwassenen en MYR 18 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Avenue Garden Hotel Kajang
Avenue Garden Kajang
Avenue Garden Hotel Hotel
Avenue Garden Hotel Kajang
Avenue Garden Hotel Hotel Kajang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Avenue Garden Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
6 okt 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
ZALIA
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ZALIA
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Ruhida
Reisde met familie
6 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable
Ruhida
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Nurul
Zakenreiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nurul
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Maizura
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maizura
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Ong
17 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ong
2 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
レオちゃん, 福岡
Reisde met een groep
12 dec 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
レオちゃん
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
yusri
Reisde met familie
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yusri
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Kelvin
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for a quick business layover.
Kelvin
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Wan Yusoff
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wan Yusoff
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Jamari
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jamari
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Dy, Gombak, MY
24 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dy
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
H, Johor
21 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
H
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
LIM
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
LIM
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很舒服的房間
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
PRIMOZ
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PRIMOZ
3 nachten verbleven in november 2018