The Salvation Army - Booth Lodge
Hotel voor volwassenen in Yau Tsim Mong, Kowloon, inclusief fitnessfaciliteiten
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Salvation Army - Booth Lodge
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer laden
Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden
Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden
Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gelijkaardige accommodaties
The Cityview - Chinese YMCA of Hong Kong
The Cityview - Chinese YMCA of Hong Kong
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, (1008)
De prijs is € 147
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
7/F, 11 Wing Sing Lane, Yau Ma Tei, Kowloon
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: HKD 500.0 per accommodatie per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer HKD 25 per persoon
- Toeslag voor faciliteiten: HKD 80 per persoon, inclusief gebruik van fitnessfaciliteiten
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Pakketten die worden bezorgd, worden alleen aangenomen voor gasten die al bij de accommodatie verblijven of die maximum 3 dagen na de dag van bezorging inchecken. Leveringen die voor of na het verblijf van de gast worden ontvangen, worden geretourneerd. De accommodatie is niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte of beschadigde goederen. Er geldt een bewaartoeslag van HKD 10 per pakket per dag (alleen contant in HKD).
Overige info
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Salvation Army Booth Lodge Kowloon
Salvation Army Booth Lodge
Salvation Army Booth Kowloon
The Salvation Army Booth Lodge
The Salvation Army - Booth Lodge Hotel
The Salvation Army - Booth Lodge Kowloon
The Salvation Army - Booth Lodge Hotel Kowloon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Salvation Army - Booth Lodge
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Man
Reisde met familie
1 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
賓至如歸
Man
15 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Suzette
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suzette
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Luzimar
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom custo-benefício!
Luzimar
5 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
frank
21 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
frank
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Location but very cold ~~
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Cheng
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in Hong Kong
Cheng
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Kara, Thailand
4 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kara
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 nov 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Sachi
13 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
二度目の利用です
Sachi
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018