Smile Hotel Koriyama
Hotel in de buitenwijken van Koriyama met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Koriyama
Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Tweepersoonskamer, niet-roken (Room cleaning once in 3 days)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Tweepersoonskamer, roken (Room cleaning once in 3 days)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, roken (Room cleaning once in 3 days) laden
Eenvoudige eenpersoonskamer, roken (Room cleaning once in 3 days)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken (Room cleaning once in 3 days) laden
Eenvoudige eenpersoonskamer, niet-roken (Room cleaning once in 3 days)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Livemax Fukushima Koriyama Ekimae
Hotel Livemax Fukushima Koriyama Ekimae
Gratis wifi
Airconditioning
Wasservice
Schoonmaakservice
8.4 van 10, Zeer goed, (162)
De prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
3-8-20 Haga, Koriyama, 963-8813
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 650 voor volwassenen en JPY 650 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay, LINE Pay en R Pay
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Koriyama
Smile Hotel Koriyama Hotel
Smile Hotel Koriyama Koriyama
Smile Hotel Koriyama Hotel Koriyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Koriyama
Beoordelingen
7,2
Goed
6,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4/10 – Matig
Kiyoshi
Zakenreiziger
7 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoshi
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Yuma
20 okt 2024
Yuma
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
TAKAHIRO
19 okt 2024
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
kenichi
2 okt 2024
Positief: Personeel en service
kenichi
2 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
TATSUJI
15 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フロントマンが残念でした。
TATSUJI
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
chiba
Zakenreiziger
9 jul 2024
chiba
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
シンイチ
23 jun 2024
Positief: Personeel en service
シンイチ
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
ryo
1 jun 2024
ryo
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Masahiro
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiro
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 mrt 2024
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 mrt 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
たけのり
Zakenreiziger
26 mrt 2023
Negatief: Personeel en service
たけのり
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
キヨミ
5 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
キヨミ
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Susumu
Zakenreiziger
16 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susumu
10/10 – Uitstekend
taiga
Zakenreiziger
18 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
taiga
1 nacht verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
AKIRA
19 jul 2022
AKIRA
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
トシアキ
Zakenreiziger
9 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service
トシアキ
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Haruna
7 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruna
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
mieko
Reisde met een groep
5 jun 2022
mieko
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
KONAN
Zakenreiziger
18 jan 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KONAN
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
YUICHI
Zakenreiziger
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUICHI
5 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Seibi
19 dec 2021
Seibi
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
4/10 – Matig
雅彦
3 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
雅彦
1 nacht verbleven in november 2021