4/10 – Matig
Debels-Wijns
8 feb 2013
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Knap maar zeer onpersoonlijk en onprofessioneel
Ons verblijf in dit hotel was niet wat we verwacht hadden. Het hotel ligt zeer afgelegen in de bergen en de taxi's zijn enkel tegen een hogere tarief bereid u naar het hotel te brengen. Bij aankomst in het hotel krijg je weinig verwelkoming en uitleg. Zo moesten we de dag nadien horen van een van de chauffeurs dat we dagelijks kosteloos naar het beach konden gebracht worden een rit die 20 min. inhoud. Hier hebben we dagelijks gebruik van gemaakt want uit eindelijk was de locatie en uitbating van de beachbar veel beter dan de service en eten in het hotel. We hebben daar, gezien het ontbijt in t hotel alles behalve goed was, dagelijks daar ons ontbijt genomen en ook middag en avondmaal. De laatste dag hadden we aan de dame die in stond voor de receptie gevraagd om ons op te komen aan de beach om drie uur wegens ons vertrek, ook nog eens gemeld aan de chauffeur die ons weg bracht, drie uur afhaling en ze hebben ons gewoon vergeten. De mensen van de beachhouse hebben dan moeten bellen en uiteindelijk om 15h30 zijn ze ons komen halen. Doordat zij ons vergeten waren hebben wij alles in een verhoogd tempo moeten doen, douche ,inpakken afrekenen etc. om maar op tijd te kunnen zijn voor onze taxi. Eerst had ik geopteerd om te boeken voor het hotel Intercontinental op Koh Samui, maar door het design van het hotel Infinity zijn we misleid geworden.we zijn gaan kijken in het hotel Intercontinental en hadden direct spijt dat we daar niet verbleven