Hotel Port Moji
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 3 minuten stappen van Mojiko Retro
Fotogalerie voor Hotel Port Moji





Beoordelingen
5,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11-29, Sakaemachi, Moji, Kitakyushu, Fukuoka, 801-0863
Over deze accommodatie
Hotel Port Moji
Gelijkaardige accommodaties

Executive Spa & Capsule WELLBE Fukuoka - Caters to Men
Executive Spa & Capsule WELLBE Fukuoka - Caters to Men
- Gratis wifi
- 24/7 receptie
8.0 van 10, Zeer goed, 39 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 100 voor volwassenen en JPY 100 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Port Moji HUKUOKA
Port Moji HUKUOKA
Port Moji
Property Hotel Port Moji HUKUOKA
HUKUOKA Hotel Port Moji Property
Property Hotel Port Moji
HOTEL PORT MOJI Hotel
HOTEL PORT MOJI Kitakyushu
HOTEL PORT MOJI Hotel Kitakyushu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Port Moji
5,4
7,4
Netheid
5,0
Voorzieningen
6,8
Personeel en service
6,0
Milieuvriendelijkheid
5,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
??
Zakenreiziger
24 mrt 2022
??
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 feb 2022
可もなく不可もなく
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022








