Hotel Victoria
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie in Kharkiv
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Victoria
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Premium appartement
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Gelijkaardige accommodaties
Velion Hotel
Velion Hotel
Zwembad
Ontbijt inbegrepen
Spa
Parkeren inbegrepen
10.0 van 10, Uitzonderlijk, (1)
Over deze buurt
Primerovskaya str, 23, Kharkiv, 61001
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: UAH 134.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: UAH 150.00 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: UAH 150 per huisdier, per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Overige info
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 01 oktober tot 30 april.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Victoria Kharkiv
Victoria Kharkiv
Hotel Victoria Hotel
Hotel Victoria Kharkiv
Hotel Victoria Hotel Kharkiv
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Victoria
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
27 dec 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Giovanni
Zakenreiziger
22 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giovanni
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Max, Miami
Zakenreiziger
12 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Max
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
kadir
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
kadir
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
N.V., Toronto, Canada
Reisde met familie
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
N.V.
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Bekir
Zakenreiziger
18 nov 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bekir
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Ján
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veľmi dobré
Ján
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Ján
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ján
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Fred
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trivelig og sentralt hotell!
Fred
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Stephen
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
8 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Sercan
16 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sercan
6 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Mustafa
14 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHECK the ROOM before check in
Mustafa
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Sezgin
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Sezgin
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Roger
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
6 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Bettina
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel in an old city
Bettina
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
chris, Scotland
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chris
6 nachten verbleven in januari 2019