Harmony Hotel
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Kunstcentrum Pier-2
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Harmony Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Elite tweepersoonskamer laden

Elite tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bubbelbad
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 265 Cheng Gong 1st Road, Lingya District, Kaohsiung, 80294
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Harbour 10 Hotel
Harbour 10 Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.8 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
9 apr - 10 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: TWD 300.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: TWD 700.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Harmony Hotel Kaohsiung
Harmony Kaohsiung
Harmony Hotel Hotel
Harmony Hotel Kaohsiung
Harmony Hotel Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Harmony Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地點方便.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Alex.T
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex.T
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
MING nan
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MING nan
5 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Jeannie
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeannie
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
政佑
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
政佑
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Mamiko
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
初高雄
Mamiko
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Jo-Ning
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jo-Ning
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
YALING
21 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒
YALING
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
JIAXUAN
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
覺得很好
JIAXUAN
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Ke-Ni
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很開心
Ke-Ni
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
YA RU
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YA RU
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Michelle
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Sheila
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sheila
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
TIENWEN
22 apr 2019
TIENWEN
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
CHUN-SHAN
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUN-SHAN
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Lok Ki
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lok Ki
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Tsung Yu
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
還不錯
Tsung Yu
1 nacht verbleven in februari 2019