Sentral Johor Bahru

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Johor Bahru - Stadsplein

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Sentral Johor Bahru

Lcd-televisie
Een buitenzwembad
Voorkant van accommodatie
Eten en drinken
Lobbylounge

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
    Roomservice
  • Zwembad
    Zwembad
  • Wasservice
    Wasservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Airconditioning
    Airconditioning

Kameropties

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No.17, Jalan Tenteram, Tanjung Puteri,, 17, Johor Bahru, Johor, 80300

In de buurt

  • R&F Mall Johor Bahru - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Johor Bahru - Stadsplein - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Komtar JBCC-winkelcentrum - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • KSL City Mall - 5 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Kranji - 7 min. rijden
  • Station JB Sentral - 19 min. wandelen
  • Singapore (XSP-Seletar) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran E&Y - ‬6 min. wandelen
  • ‪Sambal And Sauce - ‬12 min. wandelen
  • ‪Reatoran Empire Bistro - ‬11 min. wandelen
  • ‪Texas Chicken - ‬14 min. wandelen
  • ‪SDS Classic - ‬15 min. wandelen

Over deze accommodatie

Sentral Johor Bahru

Hotel vlak bij Johor Bahru - Stadsplein
Sentral Johor Bahru ligt in de buurt van Komtar JBCC-winkelcentrum en verwent gasten met een terras, een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum. Het plaatselijke restaurant Terrace serveert ontbijt, lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en rookvrije accommodatie
  • Een lift, een kluis bij de receptie en een vergaderruimte
Kamervoorzieningen
De 143 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches, bidets en gratis toiletartikelen
  • (kleer)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Maleis

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Terrace

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 11 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Lcd-tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 75 per persoon (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sentral Johor Bahru
Johor Bahru Sentral
Johor Bahru Sentral Hotel
Sentral Hotel Johor Bahru
Sentral Johor Bahru
Sentral Johor Bahru Hotel
Sentral Johor Bahru Hotel
Hotel Sentral Johor Bahru
Sentral Johor Bahru Johor Bahru
Sentral Johor Bahru Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Beschikt Sentral Johor Bahru over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Sentral Johor Bahru?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Sentral Johor Bahru voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Sentral Johor Bahru inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Sentral Johor Bahru uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Sentral Johor Bahru een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 75 per persoon.

Waar staat Sentral Johor Bahru?

Dit hotel ligt in Centraal District, op 15 minuten wandelen van R&F Mall Johor Bahru, Johor Bahru - Stadsplein en Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru. KSL City Mall ligt op 4,3 km. Station JB Sentral ligt op 19 minuten wandelen.

Beoordelingen over Sentral Johor Bahru

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 137 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 135 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 77 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 41 van 433 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,2/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Barb

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool under maintain ( close for long time ) but available in advertising.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

fook yeow

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Hotel seem old.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Hanif

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Yoke Loong

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotel. Will never stay
Room was mouldy, no towel and worse bed divan is broken so bed feel shaky and with noise. Hotel full so can't change room
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammad syazwi azim

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pffttttttt 😪
Extremely bad hotel I've experienced in my whole life!! I can't stay not even a minute there. Have to look for other hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

khairulshamsul

Reisde met familie
1 nacht verbleven in maart 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel's cleaniness is terrible, after 1 night of staying there, experienced dust mite bite my whole body
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

nurul, johor

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall is so-so. Called customer service asking for towel bcause they cleaned the room without leaving new towel but they ask me so many question. Like they didnt believe they forgot to bring the towels. Toileteries also just give 2 tiny soap for my 4 night stay. Housekeeping also didint load new soap after they cleaning. Luckily i bring my own soap. Also the aircond is leaking. Bench beside the window also dirty. Others good.
4 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

muhd, Manjung, perak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Near ciq and a shopping mall
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comei...not bad
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Overnight stay
All was ok except that the room had a kind of stale smell.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

KIMLIE, Singapore

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is accessible to malls and near the jb sentral immigration. Easy to locate. The hotel itself is old. Need maintenance. Repairs, Repaint and change of linens (Towels, bedsheets, curtains and comforters). Almost everything is old, must change. You can hear noises outside your room. Need sound proofing.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Please make more parking for customers
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Wong Kwoon Hou

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most horrible hotel in JB. There are literally bugs moving around on the bed and they refused to change room for us. No toilet paper in the toilet and the housekeeper took forever to arrive. The fridge is spoiled, not working and leaking water. The room is old and dirty. Terrible experience and i wont ever return to this place at any cost
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Everything good n excelent
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
night stay
night stay
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Kelvin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad Hotel
The overall hotel is very bad. 1st. when me and my friend step into the room, we found a few cockroaches near the hot flask area. 2nd. the mini bar fridge is damage. 3rd. the bed is uncomfortable 4th. the TV do not have satellite channels and only a few channels to watch. TV do not have usb ports. 5th. the air conditioning is not clean. My friend and I keep having irritated nose. 6th. There is no toothbrush, toothpaste, hand soap and hand towels. The only good things: 1st. The receptionist is friendly 2nd. The place is very near to JB CIQ and R&F shopping mall 3rd. The rainshower is good. not worth staying
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

VIN

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attn : HM/GM of HSJB Room was absolutely disgusting. wall had coffee stains, toilet was disgusting to even step in, the shower door was missing from room causing my whole toilet to be wet. I called the reception at around 1130pm for extra bath mat, they said they dont have any. I said my toilet is wet and i need them. It took them half an hour, i called and asked if the guy is coming, the staff replied "lagi 1 minit dia sampai bilik kau". 'BILIK KAU?! is this the level of customer service you have in your hotel? Having Erica hotel as a new competition, HSJB does not even bother to provide clean rooms and proper service. Not about the price, but the service will make people return. Being an ex Sentral Hotel staff myself, i am disgusted with the rooms and staff who answered my call that night. Otherwise, i arrived pretty early, the staff at the Reception was kind enough to give me the room around 1130am. HSJB really need to up it's game. Hardware, and software.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Ezuan, Batu Pahat Johor

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Best Of the best
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Amine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Médiocre
Première chose quand nous arrivons on nous annonce que le wifi ne fonctionne pas. Dans la chambre la propreté laisse fortement à désiré et pour finir au "petit déjeuner" nous avons le choix entre nouille ou riz.... appelons cela un dîner, nous avons demandé des oeufs nous avons eu comme réponse "nous ne servons pas des oeufs tous les jours". Nous avons donc été forcé de dîner à 9h du matin... de plus si vous souhaitez de l'eau ne vous attendez pas à en trouver dans la chambre vous devrez vous servir dans une petite fontaine à eau dans le couloir (nous avons préférez en acheter dans une épicerie en bas de l'hôtel) je ne recommande pas !!!!
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Wifi was not working in the room
1 nacht verbleven in januari 2019