Ibis Jakarta Tamarin

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 buitenzwembaden, in de buurt van Bundaran HI

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Ibis Jakarta Tamarin

Receptie
Voorkant van accommodatie
Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden | Een bureau, verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 90000 per persoon)
Massagebehandelingen

Beoordelingen

7,0 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Zwembad
    Zwembad
  • Roomservice
    Roomservice
  • Spa
    Spa
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Jl. KH Wahid Hasyim 77 Jakarta Pusat, 77, Jakarta, Special Capital Region of Jakarta, 10340

In de buurt

  • Bundaran HI - 18 min. wandelen
  • Grand Indonesia - 19 min. wandelen
  • Winkelcentrum Thamrin City - 2 min. rijden
  • Nationaal Monument - 4 min. rijden
  • Tanah Abang-markt - 4 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Jakarta Gondangdia - 9 min. wandelen
  • Bundaran HI MRT Station - 14 min. wandelen
  • Jakarta (HLP-Halim Perdanakusuma Intl.) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bakmi Toko Tiga - ‬1 min. wandelen
  • ‪Cemara 6 Gallery & Café - ‬5 min. wandelen
  • ‪Ayam Goreng Suharti - ‬2 min. wandelen
  • ‪Jakarta Coffee House - ‬1 min. wandelen
  • ‪Midori - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ibis Jakarta Tamarin

Hotel vlak bij Bundaran HI
Ibis Jakarta Tamarin bevindt zich dicht bij Grand Indonesia en Nationaal Monument en biedt vervoer van/naar de luchthaven, een terras en shoppen ter plaatse. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Taste, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een droogkuis/wasserijservice.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een kluis bij de receptie
  • Een receptieruimte, gratis kranten en een lift
Kamervoorzieningen
De 126 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice, bovenop faciliteiten zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 24 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 90.000 voor volwassenen en IDR 45.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Taste

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op verzoek
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Gebouwd in 1994
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 24 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast op verzoek
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 90000 voor volwassenen en IDR 45000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 260000 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ibis Jakarta
Ibis Jakarta Tamarin
Ibis Tamarin
Ibis Tamarin Hotel
Ibis Tamarin Hotel Jakarta
Ibis Tamarin Jakarta
Jakarta Ibis
Jakarta Ibis Tamarin
Tamarin Jakarta
Ibis Hotel Jakarta
Ibis Hotel Tamarin
ibis Jakarta Tamarin Hotel
Ibis Jakarta Tamarin Hotel
Ibis Jakarta Tamarin Jakarta
Ibis Jakarta Tamarin Hotel Jakarta

Veelgestelde vragen

Beschikt Ibis Jakarta Tamarin over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Ibis Jakarta Tamarin?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Ibis Jakarta Tamarin voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Ibis Jakarta Tamarin inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Ibis Jakarta Tamarin uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Ibis Jakarta Tamarin een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 260000 per voertuig.

Waar staat Ibis Jakarta Tamarin?

Dit hotel ligt in Centrum van Jakarta, op 2 km afstand van Bundaran HI, Grand Indonesia en Winkelcentrum Thamrin City. Ook Pasar Baru en Nationaal Monument liggen op 3 km afstand. Station Jakarta Gondangdia ligt op 9 minuten wandelen en naar Bundaran HI MRT Station is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Ibis Jakarta Tamarin

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 196 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jacob

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en gunstig gelegen.
Standaard Ibishotel in een rustige wijk van Jakarta. Geen overdreven luxe maar alles wat een budget klasse hotel normaal ook heeft. Goed en goedkoop ontbijt. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Arie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met zwembad
Dit hotel voelt al jaren een beetje als thuiskomen. De ligging in het centrum is ideaal voor uitstapjes. Vriendelijke en behulpzame service. Het ontbijt is prima met voldoende keuze aan Aziatische en westerse gerechten. Het zwembad is klein, maar gezellig. De bar is vrij prijzig vergeleken met het aanbod wat je rondom het hotel hebt. Pinautomaat en minimarkten zijn op loopafstand. Ik kom hier zeker weer terug.
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Lot of noise from construction at night.......
The Ibis management should be ashamed of itself. They let their guests pay full price and than there put them in a room next to a constructionsite. The construction continues all night....... It's impossible to sleep. I clearly was not the first to complain about this, and the next day I was given a room on the other side of the hotel. But guests should not be put in that position in the first place. For the rest, the breakfast buffet is not very good, the coffee sucks. The attitude of the receptionstaff is hardly professional, probably they are tired of dealing with complaints.

10/10 – Uitstekend

jinne, hillegom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zaken reis en privé
Wij verbleven er verschillende keren om van daar uit zaken te kunnen doen en familie te bezoeken

6/10 – Redelijk

Iris, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hoed hotel
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

8/10 – Goed

M.L. de Kwant, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en gunstig gelegen in de wijk Thamrin
Het beste hotel dat ik tijdens mijn verblijf in Indonesie 2013 hebt vertoefd. De kamer was netjes en schoon. Het bed was heel comfortabel, het ontbijt was uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Als ik weer naar Jakarta zou gaan dan boek ik opnieuw mijn verblijf in dit hotel.

8/10 – Goed

Noto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen; maar toch moeilijk bereikbaar.
Het verblijf heb ik echt prettig prettig gevonden ofschoon de twee-bedden kamers vrij krap zijn; het personeel is even vriendelijk en behulpzaam. Suggestie: de vloer in de douchekamer is glad als het nat is en er ontbreekt een houvast (handvat) aan de muur om (ongelukken) uitglijden te voorkomen..

8/10 – Goed

Danny, Arnhem, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ligt vlakbij jalan jaksa en station gambir
Vriendelijke en goede staff. Kom hier al jaren echt een aanrader voor midrange prijsklasse.

8/10 – Goed

Ron, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IBIS Tamarin centraal gelegen
Het hotel heeft vriendelijk en behulpzaam personeel, het ontbijtbuffet is goed te noemen. Prijs/kwaliteit van het hotel is goed en het is centraal gelegen dicht bij het centrum en een aantal bezienswaardigheden in Jakarta. In de directe omgeving van het hotel vindt je genoeg lokale eet tentjes en andere winkels

10/10 – Uitstekend

Gulnaz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet wifi sucks. I hate this hotel.
6 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

masaaki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
価格も手ごろで良かった。
1 nacht verbleven in januari 2021

4/10 – Matig

Sanjeev

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad service, mosquitoes in patio, Room and bed not comfortable. Only good thing was food on the restaurant.
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Sae Hyun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
ホテル前のの道は一方通行でタマリン通りからは入れず,タクシーで行くには大回りなります。逆にガンビル駅には渋滞もなく5分で行けました。ロビーはなくフロントカウンターのみ。部屋はし越し狭いが,清潔でシャワーの水圧も良好。朝食はやや物足りなさを感じましたがビジネスホテルとしては合格。
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Hernan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not for business
Not good for business staying, the cannot open a account to pay all togheter at the end of stay, so too much time spend, also couldn't made an extension for one night!! Not good for business travelers, tourist its oke because of the location. Internet did not work properly
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Victor, Las Vegas, Nevada, USA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The friendliness and courtesy of the staff was amazing. The accommodations can't be beat for the price.
10 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

marta

Positief: Netheid
Piscina sin reposeras para disfrutarla
No habia donde tomar sol o recostarse en el area de la piscina. Solo un banco de plaza de madera. El mobiliario, cortinas y otros estan descuidados por el pasar del tiempo y su uso. Deberian hacerse cambios y reformas. El personal muy amable.
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事、買い物に便利
渋滞なければアクセス良い。 周辺は食事、買い物に便利。3-4km以内の移動はバジャイ=3輪タクシーが渋滞の中をスイスイ走れて便利。
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

CB, Singapore

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Overall is good experience stay here for business trip.
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

TIAN SENG

Positief: Personeel en service
Hotel in a convenient location
Hotel rooms were run down and the corridors is dim and have some ordour. My room 411 the shower door rubber to secure the glass door was missing hence it cannot be closed when I am showering and water gushes onto the bathroom floor.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

sebastian

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Too old.. noisy, no sound isolation..
1 nacht verbleven in juli 2019