Airport Guesthouse Ko-In
Pension met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van SKY72 Golf Club
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Airport Guesthouse Ko-In





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
18 mrt - 19 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

31, Hwarangmok-ro 100beon-gil, Jung-gu, Incheon, 22361
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Incheon Airtel
Incheon Airtel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
8.2 van 10, Zeer goed, 839 beoordelingen
De prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
18 mrt - 19 mrt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: KRW 5000.0 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: KRW 5000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Schoonmaakkosten: KRW 5000 per nacht
- Toeslag voor extra bed: KRW 20000.0 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van 3.3 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Kakao Pay
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Airport Guesthouse Ko-In House Incheon
Airport Guesthouse Ko-In House
Airport Guesthouse Ko-In Incheon
Airport Ko-In Incheon
Airport Ko-In
Airport Guesthouse Ko In
Airport Ko In Incheon
Airport Guesthouse Ko-In Incheon
Airport Guesthouse Ko-In Guesthouse
Airport Guesthouse Ko-In Guesthouse Incheon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Airport Guesthouse Ko-In
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 okt 2024
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Pau
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pau
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
TAKAKO
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
寝るだけでしたけど
TAKAKO
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Gaeun
Zakenreiziger
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaeun
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
RINA
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RINA
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Fong
1 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Fong
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Joshua, Hixson
10 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Sukhjit singh
6 nov 2023
Sukhjit singh
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
David
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Addi
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Addi
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Haruhiro
9 jun 2023
Haruhiro
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
kwangrok
Zakenreiziger
8 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
이용 후기~
kwangrok
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Jeongyeon
Reisde met familie
24 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
급하게 잡았는데 친절히 응대해주셔서 믿음이 갔습니다.



Jeongyeon
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Maria, Higashihiroshima,Japan
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
6 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Pamela
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Felt pampered
Pamela
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
YUKIE
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKIE
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
M
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 nov 2018
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018