Universiteit van Ibadan - 10 min. rijden - 10.5 km
Restaurants
KFC - 7 min. rijden
Domino's Pizza - 5 min. rijden
Doha Qater - 7 min. rijden
Liberty Stadium - 6 min. rijden
Skye Amala (Ose Olohun Food Canteen) - 9 min. rijden
Over deze accommodatie
Golden Tulip Ibadan
Hoogtepunten van de accommodatie
Geniet van een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar bij Golden Tulip Ibadan. Naast een fitnesscentrum en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
Een buitenzwembad en een kinderzwembad
Gratis parkeerplaatsen
Een fiets ter plaatse, rookvrije accommodatie en vergaderruimtes
Conciërgeservice, een 24-uurs receptie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 60 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
Herbruikbare koffie- en/of theefilters, recyclage en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Satellietzenders en dagelijkse schoonmaak
Talen
Engels
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een bar/lounge
Een restaurant
Snackbar/delicatessenwinkel
Gezinsvriendelijk
Buitenzwembad
Kinderzwembad
Snackbar/delicatessenwinkel
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Gratis kranten in de lobby
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Droogkuis-/wasserijservice
Schoon beddengoed (op verzoek)
Schoonmaakservice (dagelijks)
Wisselen van handdoeken op verzoek
Zakelijke diensten
Vergaderruimtes
Buiten
Terras
Meer
Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
Geen plastic rietjes
Geen plastic roerstaafjes
Ramen met dubbelglas
Rookvrije accommodatie
Tours en activiteiten van lokale aanbieders
Uitgebreid recyclingbeleid
Vegetarisch ontbijt beschikbaar
Vegetarische gerechten
Waardige omgang met wilde dieren in gevangenschap
Kamervoorzieningen
Entertainment
Satellietzenders
Eten en drinken
Roomservice
Meer
Airconditioning
Bulkdispensers voor toiletartikelen
Herbruikbare koffie-/theefilters
Kluisje
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Recycleren
Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
Waterbesparende douches
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Golden Tulip Ibadan Hotel
Golden Tulip Ibadan Hotel
Golden Tulip Ibadan Ibadan
Golden Tulip Ibadan Hotel Ibadan
Veelgestelde vragen
Beschikt Golden Tulip Ibadan over een zwembad?
Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.
Hoeveel berekent Golden Tulip Ibadan voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Golden Tulip Ibadan inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.
Waar staat Golden Tulip Ibadan?
Dit hotel in Ibadan ligt op 15 minuten wandelen van All Saints' Church en The Jericho Mall. Ook Lekan Salami-stadion en Obafemi Awolowo-stadion liggen op 5 km afstand.
Beoordelingen over Golden Tulip Ibadan
Beoordelingen
7,0
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 7 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 7 beoordelingen" "
8 - Goed
4
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 7 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 7 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 7 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
YusufAfunku, Lagos
Reisde met een groep, Zakenreiziger
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A quintessential property and love to be there again anytime soon.
YusufAfunku
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Fawzia
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fawzia
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Toyin
28 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dinner service and attitude of restaurant attendants were very poor. Other services were satisfactory.
Toyin
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The swimming pool and swimming pool area should be lifted up (modernized)
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 apr 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Front Desk did not know about Orbitz. I had to wait at front desk for an hour because they did not have my reservation. I finally had to call Orbitz to speak with the front desk and send my payment confirmation.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible management staff
Terrible and inept staff. Very disorganized and unstructured management.