The Golkonda Hyderabad

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en gratis valetparkeerservice in Masab Tank

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor The Golkonda Hyderabad

Lobby
Premium kamer | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen
Exterieur
Interieur

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Zwembad
    Zwembad
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Premium suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Een eettafel
  • 61 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Premium kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 28 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 queensize bed

Club kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Een eettafel
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Premium suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
  • 63 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Premium kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Premier kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
  • 84 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Premium Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een eettafel
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Banjara Hills, Masab Tank, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500 028

In de buurt

  • Abids - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Hussain Sagar Meer - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Birla Mandir-tempel - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Lumbini Park - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Charminar - 7 min. rijden - 6.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Hyderabad-Khairatabad - 3 min. rijden
  • Lakdikapul Metro Station - 16 min. wandelen
  • Hyderabad (HYD-Internationale luchthaven Rajiv Gandhi) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪555 Cafe, Masab Tank - ‬10 min. wandelen
  • ‪Sandarshini - ‬12 min. wandelen
  • ‪Paradise Restaurant - ‬9 min. wandelen
  • ‪Basra Pride - ‬12 min. wandelen
  • ‪DineHill - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Golkonda Hyderabad

Hotel met een chique stijl niet ver van Charminar
Bij The Golkonda Hyderabad zijn er de volgende voorzieningen: een poolbar, shoppen ter plaatse en een koffiebar/café. Geniet van een stoombad om tot rust te komen. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van uitzicht op het zwembad. Gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps is beschikbaar voor alle gasten. Ook geniet je hier van een tuin en een bibliotheek.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen, valetparkeerservice en plaatsen voor lang parkeren
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en meertalig personeel
  • Geldautomaat/bankservice, een lift en een balzaal
Kamervoorzieningen
Alle 141 kamers bieden volop comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast leuke bijkomstigheden zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkuipen, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 22 inch met kabelzenders
  • (kleer)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi, Urdu

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis lang parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 700 voor volwassenen en INR 500 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Jewel of Nizam
  • Melange
  • Upper Deck
  • Zanzi Bar

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Eettafel
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (700 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (89 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1990

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv van 22 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Eettafel
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 13.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in tussen 13.00 uur en middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1200 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 700 voor volwassenen en INR 500 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 2500 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor late check-in tussen 13.00 uur en middernacht
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1200 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golkonda Hyderabad Hotel
Golkonda Hotel
Golkonda Hotel Hyderabad
Golkonda Hyderabad
Hyderabad Golkonda
The Golkonda Hyderabad Hotel Hyderabad
The Golkonda Hyderabad Hotel
The Golkonda Hyderabad Hyderabad
The Golkonda Hyderabad Hotel Hyderabad

Veelgestelde vragen

Beschikt The Golkonda Hyderabad over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij The Golkonda Hyderabad?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij The Golkonda Hyderabad van één nacht voor twee volwassenen op 8 dec. 2024 min. € 80,35, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij The Golkonda Hyderabad?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Golkonda Hyderabad voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The Golkonda Hyderabad inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 13.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Laat inchecken kan tussen 13.00 uur en middernacht. Hiervoor wordt wel een toeslag in rekening gebracht.

Tot hoe laat kan ik bij The Golkonda Hyderabad uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The Golkonda Hyderabad een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 2500 per voertuig.

Waar staat The Golkonda Hyderabad?

Dit hotel ligt in Masab Tank, op 2 km afstand van St. Josephs Cathedral, Ravindra Bharathi en Keesaragutta. Ook CARE Hospitals - Banjara Hills en Abids liggen op 2 km afstand. Lakdikapul Metro Station ligt op 16 minuten wandelen en naar Station Hyderabad-Khairatabad is het 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Golkonda Hyderabad

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 92 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 290 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nette hotel voor de prijs
geen bijzonderheden

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Redelijk 4 sterren hotel
Snelle incheck Extra sleutel voor je kamer mogelijk Redelijk ontbijt, wel Indiaas gericht

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Jan-pieter, Kaatsheuvel Nederland

Positief: Netheid, comfort kamer
Nice hotel, for business, but not nice neighbourhood
Nice roomservice with Continental dishes, the Indian restaurant downstairs was also well. The pool wasn't too deep. Also the transfers from and to the airport were very well organised.

8/10 – Goed

Radhika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was quite good, breakfast was average but the lunch or dinner we ordered was quite good. We enjoyed our stay.
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Rajendran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Dhiraj

2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Wasia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good food and friendly staff.
2 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

ather

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Recepitionst staff was very rude with us, not co-operated
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Raghu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Imran, Valencia

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reservations didnt make it to the hotel
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Ajaz

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The manage was rude. He over charged me. The staff is good
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

pushpinder

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay . Locstoon is quite good.
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Ramachandra

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
In room service dining is very pricy and not realistic. Ex: small thumbs up can is charged at 250 Rs which is nothing but daylight robbery. Same with other food prices whether it is room service or on property dining. 3 star hotel charging 5 star prices.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Syed, Woodstock

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property provided the comfort we needed and the services. Overall was an excellent experience.
15 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Surinder

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
Hotel was nice, service was good. Only downfall was the restaurant which was very expensive and the food was just ok.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Prableen

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Meenakshi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Though our check in was delayed way beyond the committed time of 1:00 PM, the stay at the hotel made up considerably for this rather bitter beginning. The rooms are clean and comfortable and very well maintained. The bathroom and closet too are clean and comfortable, also equipped with a hair dryer and a magnifying mirror. The breakfast spread was awesome and definitely something to write about! The tea is terrible with a few drops of oil floating and the staff took too long to give me an actually good cup of tea! But yet a minor snarl compared to the great stay my family and I had at the hotel! Will definitely return for another stay soon!
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Andres

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

SEYED ABBAS

Negatief: Voorzieningen
Too old property. Does not looks as shown on picture
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Burzis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Gerald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
First time traveller
Faultless
6 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing stay.
As a solo female traveller, I ended up having a bad time at this hotel. Starting from the check in, the receptionist at the front desk was rude. The mattress was stinking. The room I was given was next to maybe the supply closet, I am not sure, but the entire night I kept waking up due to the noise and getting scared that someone was trying to open the door to my room. Staff has no idea about their own menu. The food and cutlery served had eyelash on them. Overall, a terrible stay. If you want to judge the overall condition of the hotel, just look at the condition of the mouse pad of the receptionists.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ameen khwaja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
4 nachten verbleven in januari 2024