Campanile Hull - City Centre
Milieuvriendelijke hotel met een restaurant en een bar/lounge
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Campanile Hull - City Centre
Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
2 jan - 3 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden
Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Kleerkast
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Kleerkast
Gelijkaardige accommodaties
Ibis Hull City Centre
Ibis Hull City Centre
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, (1002)
De prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
19 jan - 20 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
City Center Beverley, Road/freetown Way, Hull, England, HU2 9AN
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer GBP 10.25 voor volwassenen en GBP 5.13 voor kinderen
- Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: GBP 3 per 24 uur (bedrag kan variëren)
- Betaald parkeren: GBP 3.20 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: GBP 15 per accommodatie, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Campanile Hotel Hull City Centre
Campanile Hull City Centre
Campanile Hull City Centre Hotel
Campanile Hull City Hull
Campanile Hull - City Centre Hull
Campanile Hull - City Centre Hotel
Campanile Hull - City Centre Hotel Hull
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Campanile Hull - City Centre
Beoordelingen
7,0
Goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 jul 2019
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
marion
19 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan vernieuwing toe
marion
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
New Motion
8 apr 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New Motion
8/10 – Goed
Eddy, Groningen
28 sep 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel for if you are a few days in Hull!
Eddy
6/10 – Redelijk
Roel, Lelystad
30 jul 2011
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roel
8/10 – Goed
Richard
19 dec 2024
Richard
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
david
11 dec 2024
david
2 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Leroy
Zakenreiziger
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Leroy
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
4 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Grant
30 nov 2024
Grant
7 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Frederick
Reisde met partner
24 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederick
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Andrew
17 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Stephen
Reisde met partner
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Stephen
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
5 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Ambrogio
10 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ambrogio
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Leroy
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leroy
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Leroy
Zakenreiziger
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leroy
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Leroy
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leroy
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
William, Coventry
31 okt 2024
William
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Talitha
Reisde met partner
29 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Talitha
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Wen-Chieh, New Taipei City
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wen-Chieh
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met een groep
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
David
Reisde met partner
6 okt 2024
David
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ruth
Zakenreiziger
3 okt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruth
3 nachten verbleven in september 2024