The Fern Residency Hubballi

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Hubli

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor The Fern Residency Hubballi

Lobbylounge
Exterieur
Junior studio suite | Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, gratis wifi, beddengoed
Standaard kamer | Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, gratis wifi, beddengoed
Grondplan

Beoordelingen

7,4 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Wasservice
    Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
De prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Junior studio suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 Twijfelaar

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Near BP Petrol Pump, Hosur Bridge, Airport Road, Huballi, Hubli, Karnataka, 580030

In de buurt

  • Indira Gandhi Glass House tuin - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Chennamma Circle - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Unakal Lake - 4 min. rijden - 4.2 km
  • Karnataka instituut voor medische wetenschappen - 4 min. rijden - 3.2 km
  • ISKCON Sri Krishna Balarama Temple - 9 min. rijden - 9.4 km

Lokaal vervoer

  • Unkal Station - 13 min. rijden
  • Hubli (HBX) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪Niyaz Executive - ‬13 min. wandelen
  • ‪Ayodhya Restaurant - ‬17 min. wandelen
  • ‪Kamat Fish Land - ‬14 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬16 min. wandelen
  • ‪Kamat's Kosher - ‬16 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Fern Residency Hubballi

Hoogtepunten van de accommodatie
The Fern Residency Hubballi biedt onder andere een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en conciërgeservice
  • Een 24-uurs receptie, bagageopslagruimte en een lift
Kamervoorzieningen
De 52 kamers zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Ledtelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • (kleer)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 450 tot 550 voor volwassenen en INR 450 tot 550 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn gesloten op donderdag:
  • Fitnessruimte
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 2950
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1775 (voor kinderen van 6 tot 11 jaar oud)
  • Toeslag voor galadiner op Kerstmis (25 december) per volwassene: INR 2950
  • Kindertarief voor galadiner op eerste kerstdag (25 december): INR 1175 (voor kinderen van 6 tot 11 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 450–550 voor volwassenen en INR 450–550 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Fern Residency Hubballi Hotel
The Fern Residency Hubballi Hubli
The Fern Residency Hubballi Hotel Hubli

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Fern Residency Hubballi?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij The Fern Residency Hubballi?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij The Fern Residency Hubballi van één nacht voor twee volwassenen op 30 nov. 2024 min. € 41,25, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent The Fern Residency Hubballi voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Fern Residency Hubballi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Fern Residency Hubballi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat The Fern Residency Hubballi?

Dit hotel in Hubli ligt op 2 km afstand van Indira Gandhi Glass House tuin en Chennamma Circle. Ook Karnataka instituut voor medische wetenschappen en Bhavanishankara Temple liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over The Fern Residency Hubballi

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 13 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Keyur

1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Irfan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Vinayak

1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

charu

False and fraudulent advertising with fake photos and reviews. This building is dilapidated and dirty. The condition is terrible and they are trying to fool people by calling themselves a 4 star hotel with photoshopped photos and fake reviews. We stayed one night and were appalled at the condition of the hotel. Unfortunately we had no time to look for a different hotel.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Akshay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent place
Stay was satisfactory although the rates could be little cheaper. Overall a decent place to stay.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Donald

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were VERY helpful. The location means that lots of traffic noise is inevitable unfortunately. Wi-Fi signal is poor, even with a dongle provided by the hotel, it was still occasionally intermittent. I would still stay here again if visiting Hubli.
7 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Gagandeep

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Too Soft to Sleep
The Fern upgraded us to a suite - this was nice of them. However there was a party downstairs for the staff that went on till 0130 and kept us awake. One of their security guards took Rs. 200 to wash the car and then disappeared - the car remained unwashed. The mattresses used in the hotel are very soft and do not allow any real comfort. On the upside, the staff was very friendly and warm.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Shyamala

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service ! Totally recommend !!
Amazing experience . Excellent hospitality . Food was really good. They went extra way To pack cold breakfast at 5 AM, as I had to catch train
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We won’t be back.
WE WONT BE BACK, we will get to that in a minute. Given the niceness of the pictures advertised and that it was a “new hotel” we expected to get just that. It is actually an old hotel that has been bought out and slowly is undergoing updates. The photos were not incorrect, but they are airbrushed and photoshopped like a supermodel with cellulite. Ok fine, we can adjust. The kindness and good service of the wait staff was great, and the food was excellent. THEY HAVE LOST OUR BUSINESS: We booked 3 nights as we were attending a family wedding. All the relatives decided to stay at the hotel after we had booked, so we brought A TON of business to that hotel because of US. One room needed to extend for one more night so we used the app to add another night. There was some glitch in the app, the payment went through twice, and the room ended up being double booked. We immediately informed the hotel manager and asked if he would help us out by refunding the double booking, and he flat out refused. Even after throughly explaining the situation, and telling him how many rooms in his hotel were filled because of us, and having that second room sit empty, he doubled down. The manager saved himself 5K rupees on one room only to lose thousands in future business from us. Stay at the Dennison. It’s much nicer.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Girish

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
1 nacht verbleven in november 2021