Brighton Hotel Hong Kong
Hotel in het centrum bij het congrescentrum in Hongkong met een 24-uurs businesscentrum
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Brighton Hotel Hong Kong
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio suite (Brighton) laden
Studio suite (Brighton)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Junior suite laden
Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gelijkaardige accommodaties
Burlington Hotel
Burlington Hotel
Gratis wifi
Airconditioning
Wasservice
Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, (1001)
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
No. 128, Lockhart Road, Wan Chai, Hong Kong
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: HKD 500 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: HKD 900 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor extra bed: HKD 600.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brighton Hong Kong
Brighton Hong Kong Hotel
Brighton Hotel Hong Kong
Hong Kong Brighton
Hotel Brighton Hong Kong
Brighton Hotel Hong Kong Hotel
Brighton Hotel Hong Kong Hong Kong
Brighton Hotel Hong Kong Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Brighton Hotel Hong Kong
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
James, Amsterdam
11 nov 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
James
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Will, Roosendaal
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, handig, overal dichtbij.
Will
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Christophe
11 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christophe
7 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 sep 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good, nice hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Shuqian
10 nov 2024
Shuqian
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Jun Yi
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jun Yi
4 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Seng Huat
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Seng Huat
5 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Hui Fong
Reisde met partner
7 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hui Fong
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Gina
29 okt 2024
Gina
5 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
KOICHI
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
KOICHI
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Waltros
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waltros
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Aki
Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aki
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ka-Yee
8 okt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka-Yee
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Casron
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Casron
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Jonas
4 sep 2024
Jonas
2 nachten verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Erika, Tsurugashima
2 sep 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Erika
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Edoardo
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edoardo
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jay Paul
5 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jay Paul
7 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Jay Paul
Zakenreiziger
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jay Paul
1 nacht verbleven in augustus 2024