Happy Life Grand Hotel & Sky Bar
Hotel in art-decostijl in Ho Chi Minh-Stad, bij het shoppingcenter, op enkele stappen van Ho Chi Minhstad Museum voor Schone Kunsten
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Happy Life Grand Hotel & Sky Bar
VIP Access
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
20 jan - 21 jan 2025
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer (Package Scent Of Saigon's Night) laden
Executive kamer (Package Scent Of Saigon's Night)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer (Combo Happy stay with lunch) laden
Kamer (Combo Happy stay with lunch)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Garda) laden
Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Garda)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Badjassen
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Senior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Lessini Premier Double Room) laden
Senior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Lessini Premier Double Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Suite (Postumia, Afternoon Tea) laden
Suite (Postumia, Afternoon Tea)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive kamer (Gallica, Afternoon Tea) laden
Executive kamer (Gallica, Afternoon Tea)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Garda) laden
Deluxe Twin kamer (Garda)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Lessini Premier Twin Room) laden
Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Lessini Premier Twin Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gelijkaardige accommodaties
Alagon D'antique Hotel & Spa
Alagon D'antique Hotel & Spa
Zwembad
Bubbelbad
Spa
Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, (1006)
De prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
25 dec - 26 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
102-104-106 Le Thi Hong Gam, District 1, Nguyen Thai Binh Ward, Ho Chi Minh City
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer VND 200000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 600000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: VND 600000 (enkele reis), (tot 18 jaar oud)
- Betaald parkeren (overdekt): VND 200000 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor parking in de buurt: VND 200000 per nacht (op 100 meter afstand)
- Toeslag voor extra bed: VND 600000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lotus Central Hotel Saigon Ho Chi Minh City
Lotus Central Saigon Ho Chi Minh City
Lotus Central Saigon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Happy Life Grand Hotel & Sky Bar
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Susanna
Reisde met partner
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susanna
3 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Edin
13 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Edin
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Marc-Andre
Reisde met partner
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc-Andre
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
JAMES
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JAMES
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Jalal
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jalal
16 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kevin
2 dec 2024
Positief: Netheid
Kevin
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
David
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Pietro
Reisde met een groep
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pietro
2 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Marilyn Duran
Reisde met familie
26 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marilyn Duran
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Alex
15 nov 2024
Alex
3 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
STEVEN
Reisde met een groep
11 nov 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
STEVEN
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Dominic
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominic
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Chinh, San Marcos
Reisde met familie
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chinh
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Tracy
Reisde met partner
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met familie
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Sepehr, Ladera ranch
20 okt 2024
Positief: Personeel en service
Sepehr
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Duc
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duc
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Suzanne
15 okt 2024
Suzanne
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Russell
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Russell
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met partner, Reisde met familie
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Oscar, Bakersfield Ca
30 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Oscar
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Tasia
27 sep 2024
Tasia
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YO
Reisde met een groep
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YO
2 nachten verbleven in september 2024