Sejour Inn Capsule
Capsulehotel in Hiroshima, in de buurt van Groene Arena van Hiroshima
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sejour Inn Capsule
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (Lower Capsule) laden
Kamer (Lower Capsule)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Alle foto's voor Kamer (Upper Capsule) laden
Kamer (Upper Capsule)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Alle foto's voor Kamer (Lower & Upper Twin Capsule) laden
Kamer (Lower & Upper Twin Capsule)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Alle foto's voor Kamer (Tall type Capsule ) laden
Kamer (Tall type Capsule )
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Alle foto's voor Huisje, niet-roken (Standing) laden
Huisje, niet-roken (Standing)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Alle foto's voor Kamer (Private Cabin, Capsule) laden
Kamer (Private Cabin, Capsule)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Gelijkaardige accommodaties
Dai3Kuboi Building 302
Dai3Kuboi Building 302
Keuken
Wasmachine
Airconditioning
Uitzicht op de stad
9.0 van 10, Fantastisch, (2)
Over deze buurt
Kawaramachi 10-20, Naka-ku, Hiroshima, 730-0856
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Kinderen t/m 15 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
SEJOUR INN CAPSULE Hiroshima
SEJOUR CAPSULE Hiroshima
SEJOUR CAPSULE
SEJOUR INN CAPSULE Hiroshima
SEJOUR INN CAPSULE Capsule Hotel
SEJOUR INN CAPSULE Capsule Hotel Hiroshima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sejour Inn Capsule
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Marjon
10 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel voor 1 nacht
Marjon
1 nacht verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Jakob
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jakob
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
elmer, Orlando
1 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
elmer
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広い室内
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Tomoko
16 mrt 2023
Tomoko
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met familie
29 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
10/10 – Uitstekend
Yuki
Zakenreiziger
18 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuki
8/10 – Goed
SHINJIRO
28 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINJIRO
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
KOJI
Zakenreiziger
12 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOJI
3 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
YOSHIDA
Reisde met een groep
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIDA
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
yoshiko
Zakenreiziger
15 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshiko
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Donna
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Donna
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Margaret
Reisde met familie
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Sandy
Reisde met een groep
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Sandy
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Jenny
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Co-Ed!
Jenny
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
まあまあ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Capsule hotel is only good for a one night stay.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Wilhelm
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Capsule Hotel I've been at
Wilhelm
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Kazuyuki
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また使いたい
Kazuyuki
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Helene
18 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, comfy and free breakfast
Helene
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018