Hotel Promote Hiroshima
Hotel met een 24-uurs receptie in Stadscentrum van Hiroshima
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Promote Hiroshima
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
26 jan - 27 jan
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden
Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden
Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Junior suite laden
Junior suite
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Gelijkaardige accommodaties
THE KNOT Hiroshima
THE KNOT Hiroshima
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, (1444)
De prijs is € 32
inclusief belastingen en toeslagen
26 jan - 27 jan
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
4-3 Koami-Cho Naka-Ku, Hiroshima, Hiroshima, 730-0855
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij deze accommodatie wordt een lokaal ontbijt geserveerd met rijst en soep.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Promote Hiroshima Hotel
Hotel Promote Hiroshima Hiroshima
Hotel Promote Hiroshima Hotel Hiroshima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Promote Hiroshima
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hidetaka
Zakenreiziger
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidetaka
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Scott
Reisde met familie
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
yumi
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
yumi
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Debbie
5 aug 2024
Debbie
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
チエ
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チエ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
dieudonne
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
dieudonne
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
KATSUMI
Reisde met partner
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUMI
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Nao
18 mrt 2024
Nao
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Tatsuya
Reisde met een groep
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tatsuya
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広いお風呂に快適なベッド。おすすめです。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
MARCO
Zakenreiziger
22 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MARCO
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
masataka
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
masataka
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
20 dec 2023
Andrew
2 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Ronald, Crescent City
27 okt 2023
Ronald
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
マサヤ
Zakenreiziger
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサヤ
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Yasuharu
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuharu
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Kari
19 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kari
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
MlSUZU
20 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MlSUZU
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしい
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
KAZUE
Reisde met familie
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUE
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2019