Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station
Capsulehotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Himeji-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 84
11 mei - 12 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Capsule) laden

Standaard kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Capsule)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, alleen vrouwen, niet-roken (Capsule) laden

Deluxe kamer, alleen vrouwen, niet-roken (Capsule)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Capsule) laden

Deluxe kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Capsule)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (up to 6 guests with Bunk Bed) laden

Familiekamer, niet-roken (up to 6 guests with Bunk Bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, alleen vrouwen, niet-roken (Capsule) laden

Standaard kamer, alleen vrouwen, niet-roken (Capsule)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Premium kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Capsule) laden

Premium kamer, alleen voor mannen, niet-roken (Capsule)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Max. 4 people) laden

Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Max. 4 people)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Bed In Standard Capsule Room For Female
Bed In Premium Male Capsule Room
Bed In Deluxe Male Capsule Room
Bed In Deluxe Capsule Room For Female
Bed In Standard Capsule Room For Male
Bed In Premium Capsule Room For Female
Male Single Room
Family Room
Family Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-8F, Himejiekimae Daiichi Bldg, 222, Ekimaecho, Himeji, Hyogo, 670-0927
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Himeji Station Universal Hotel South Exit
Himeji Station Universal Hotel South Exit
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 300 beoordelingen
De prijs is € 46
9 jun - 10 jun
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cabin Inn Ekimae
Cabin Himeji Ekimae
Cabin Ekimae
Cabin Inn Himeji Ekimae
OYO Capsule Himeji Ekimae
Tabist Capsule Himeji Ekimae
Tabist Capsule Himeji Station
Cabin Inn Himeji Ekimae Hostel
Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station Himeji
Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station Capsule hotel
Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station Capsule hotel Himeji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yohann
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yohann
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yusuf
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuf
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yusuf
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuf
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Masato
28 apr 2025
Masato
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Stefanie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefanie
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
FUMIYOSHI
21 apr 2025
Positief: Voorzieningen
FUMIYOSHI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
JosephN
Reisde met een groep
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JosephN
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Julian
Reisde met familie
8 apr 2025
Negatief: Personeel en service
Julian
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
??
5 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ron
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ron
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
tatsuo
22 mrt 2025
tatsuo
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MIKITAKA
Zakenreiziger
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIKITAKA
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Fukuichiro
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fukuichiro
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sayaka
22 dec 2024
Sayaka
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
11 dec 2024
Hiroshi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
30 nov 2024
Rodrigo
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
YA CHING
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YA CHING
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kondou
Zakenreiziger
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kondou
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
完璧です
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Johanne
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johanne
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
kazuki
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuki
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
HISAYUKI
Zakenreiziger
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HISAYUKI
1 nacht verbleven in september 2024