Hoysala Village Resort
Gezinsvriendelijke hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hoysala Village Resort
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 173
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Kameropties
Alle foto's voor Suite laden
Suite
Hoogtepunten
Een balkon
Verrijdbare/extra bedden
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Villa laden
Villa
Hoogtepunten
Een balkon
Verrijdbare/extra bedden
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bubbelbad
Een privébadkamer
Woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior cottage laden
Superior cottage
Hoogtepunten
Verrijdbare/extra bedden
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Gelijkaardige accommodaties
Treebo Suvarna Comforts
Treebo Suvarna Comforts
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, (3)
De prijs is € 31
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Survey #No. 357, Handinkere Village, JH Kere PO, Belur Road, Hassan, Karnataka, 573217
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Resorttoeslag (24 december - 31 december): INR 2500 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm, PhonePe en Amazon Pay
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoysala Village Resort Hassan
Hoysala Village Resort
Hoysala Village Hassan
Hoysala Village
Hoysala Village Hotel Hassan
Hoysala Village Resort Hotel
Hoysala Village Resort Hassan
Hoysala Village Resort Hotel Hassan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hoysala Village Resort
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ajay
Reisde met partner
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ajay
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Sakshi
31 dec 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakshi
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Sandhya
Reisde met een groep
7 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandhya
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Kakubal
Reisde met familie
14 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LUXURY AT ITS BEST
Kakubal
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Alpa
Reisde met een groep
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alpa
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Sridevi
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Village type experience
Sridevi
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Shabnum
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay
Shabnum
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Pierre
19 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Arijit
30 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arijit
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Mikael
28 nov 2018
Mulighed for forbedringer
Mikael
1 nacht verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Susan
18 nov 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No recomendable
Susan
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 Stars, Stay at the Palace Suite
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Patricia, Nottingham
22 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for Hassan visit
Patricia
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
JOOYOUNG
19 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
JOOYOUNG
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
laurent
29 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super pour pouvoir visiter temples à proximité
laurent
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Caroline
7 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable stay
Caroline
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Rajesh Kumar
7 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rajesh Kumar
4 nachten verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 aug 2017
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
Linda , UK
14 jan 2017
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Not quite sure why this is called an eco lodge!
Linda
10/10 – Uitstekend
Georg, München
1 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oase mit schönem Vogelgesang
Georg
4/10 – Matig
Manoj, New Delhi
9 jan 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom smells of bad drains. Overpriced.
Manoj
6/10 – Redelijk
sabrina, firenzr
9 jan 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Troppo caro per quello che offre
sabrina
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer