Hotel Laguna

3.0-sterrenaccommodatie
Aan het strand gelegen hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotel Laguna

Vlak bij het strand
Luchtfoto
Luchtfoto
Bar (ter plaatse)
Receptie

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
    Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Wasservice
    Wasservice
  • Airconditioning
    Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
  • 40 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Comfort tweepersoonskamer, balkon (AC)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Comfort tweepersoonskamer, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Jadranska 16, Gradac, 21330

In de buurt

  • Veerhaven van Drvenik - 14 min. rijden - 11.4 km
  • Medjugorje Shrine (heilige plaats) - 53 min. rijden - 55.4 km
  • Sint-Jakobus-kerk - 53 min. rijden - 55.4 km
  • Haven van Orebic - 87 min. rijden - 86.1 km
  • Oude stadskern van Korčula - 114 min. rijden - 94.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Ploče - 22 min. rijden
  • Split (SPU) - 112 min. rijden

Restaurants

  • ‪Caffe bar OZ - ‬14 min. rijden
  • ‪Pizzeria Gustirna - ‬7 min. wandelen
  • ‪Caffe Bar Grof - ‬8 min. wandelen
  • ‪Caffe Bar Lanterna - ‬14 min. rijden
  • ‪Maslina - ‬14 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Laguna

Hoogtepunten van de accommodatie
Een gratis ontbijtbuffet, een terras en een koffiebar/café verwelkomen je bij Hotel Laguna. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een tuin en een wasserij, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een outdoor tennisbaan, parkeerplaatsen ter plaatse en een kluis bij de receptie
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een lift
  • 2 vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
De 275 kamers hebben veel comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met badkuipen
  • Televisies van 56 inch met satellietzenders
  • Balkons, bureaus en telefoons

Talen

Kroatisch, Tsjechisch, Engels, Duits

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 5 per dag)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op verzoek
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 56 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast op verzoek

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 1 januari tot 31 december.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 12 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 5.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.50 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 april t/m 30 september betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.75 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: EUR 5 per dag
  • Een koelkast op de kamer is beschikbaar tegen betaling
  • Toeslag voor babybed: EUR 5.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Laguna Gradac
Laguna Gradac

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Laguna?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Laguna voor parkeren?

Parkeren kost EUR 5 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel Laguna inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Laguna uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Laguna?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, op 40,1 km van Biokovo National Park.

Beoordelingen over Hotel Laguna

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 13 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nermina

Positief: Personeel en service
Nära stranden
Nära stranden,trevlig personal..städning av rummet var bra .
5 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Zijad

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location close to the beach. Elevator is very small.
5 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Bernard

Positief: Netheid
Visite Dubrovnik
Accueil moyen, chambre correcte sans plus, salle de bain"bof ! " Prix trop élevé par rapport à la prestation et surtout par rapport au chambres d'hôte. Le prix du petit déjeuner est bien plus cher que dans n'importe quel bar et surtout rien à voir avec un petit déjeuner complet, jus d'Orange synthétique , trés petites quantités et produits "de supermarché " !!!! Loin de la vieiie ville : 35 mn en bus !
1 nacht verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Jens, Isernhagen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Betonplattenbau im Charme der 70er
Leider ist das Zinmer nicht so eingerichtet gewesen wie beschrieben. Frühstücksbüffet war eher dürftig, man müsste schon früh aufstehen damit man genug bekam. Die Bars und Restaurants im Umfeld hatten noch geschlossen, dies wäre zum Zeitpunkt des Buchens wichtig gewesen, dann hätte man vielleicht nicht nur Frühstück gebucht. Man war auf ein Auto angewiesen. Die Betten waren schlecht und zu kurz. Die zusätzliche Schlafliege war garnicht erst vorhanden. Der Ausblick auf das Meer war eingeschränkt obwohl es anders bestellt war. Die Toilette war nicht ausreichend befestigt, daher lief auch immer Wasser aus dem Rohr heraus. Im Zimmer waren ungewollte Mitbewohner, Kakalaken! Deshalb sind wir früher abgereist und mussten dennoch den vollen Preis bezahlen.
7 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Ugo

Ritorno al passato...........
Un ritorno al passato........arredamento piuttosto agee , molte manutenzioni da fare..... La cosa più divertente che ci siamo inventati : il totoletto , ovvero indovinare quale , quanti , letti sarebbero stati rifatti quel giorno , uno , due o nessuno.........; posizione interessante e centrale per le varie visite che si possono fare sul territorio , Mostar , Dubrovnik , Međugorje ecc. Cucina da sopravvivenza ma a quel prezzo non si può pretendere molto di più. Consigliato a chi si adatta ed in albergo .....ci sta poco , ottimo il parcheggio. Ugo & Carla
7 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
We have reserved a room in hotel Laguna but they tried to move us in hotel Labineca. They said that room that we booked is "sold" and "reserved". They offered us a room in Laguna but without air condition and balcony. After 45 min. fighting they gave us the room we had paid for. Hotel is in a very bad condition, old and dirty.
7 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geoff

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel near beach
All positive beach at front of hotel and restaurant good
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Alle-y vite !
Un hôtel qui fleure bon les temps anciens, "Goodbye Lenine" pour tous :-), un peu vieillot et à la salle à manger en hall de gare, mais confortable, agréable, très bien situé, la plage à deux pas et le centre du village à trois... Personnel agréable, petit déjeuner impeccable, excellent rapport quaité-prix
1 nacht verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Kyung Hee

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ugly, Old and Rundown Soviet-era Building
This was awful. The hotel was overbooked and so they put me in an outbuilding. Besides having the key and the manager say "D" building it was marked as "A" building. I had to go back and forth until the manager clarified. It was like a Soviet-era apartment. Dirty, ugly and run down. It has no WiFi, no television, and single cot-like beds that I had to make myself. The manager apologized when I arrived that they were overbooked. He offered me a discount because he had to put me up in this bunker-like building.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Très décevant
Potentiel non exploité, accueil à notre arrivée incorrect, la receptionniste ne trouvait pas notre résa ce qui l'a beaucoup perturbée. Le bonjour n'existe pas et on nous ignore complètement! !!!