Le Val Saint Hilaire
Hotel aan een rivier met een koffiebar/café en een restaurant
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Le Val Saint Hilaire
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden
Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Geluidsisolatie
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Gelijkaardige accommodaties
Les Reflets Jaunes
Les Reflets Jaunes
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, (165)
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
6 dec - 7 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
7, Quai Des Fours, Givet, Ardennes, 08600
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.40 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 14 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 9 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Le Val Saint Hilaire
Le Val Saint Hilaire Givet
Le Val Saint Hilaire Hotel
Le Val Saint Hilaire Hotel Givet
Val Saint Hilaire Hotel Givet
Val Saint Hilaire Hotel
Val Saint Hilaire Givet
Val Saint Hilaire
Le Val Saint Hilaire Hotel
Le Val Saint Hilaire Givet
Le Val Saint Hilaire Hotel Givet
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Val Saint Hilaire
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 apr 2023
3 nachten verbleven in april 2023
4/10 – Matig
Wim
13 aug 2022
Wim
1 nacht verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Ann
Reisde met een groep
23 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hier gaan we nooit terug!
Ann
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Bruno
Zakenreiziger
2 okt 2021
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruno
4 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Jan
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Rafal
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafal
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Joris
28 jun 2021
Joris
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Nick
Reisde met familie
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nick
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Guy
Zakenreiziger
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakenreis
Guy
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Ad, Hoeven n.br.
Reisde met partner
28 apr 2019
Ad
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Siebe
23 jul 2016
Positief: Personeel en service
Siebe
6/10 – Redelijk
Gezin met 2 kinderen, Amsterdam
1 aug 2014
Negatief: Comfort kamer
T kan net
Gezin met 2 kinderen
6/10 – Redelijk
Anthony
Reisde met een groep
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Anthony
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geoffrey
Reisde met een groep
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geoffrey
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
aurelien
Zakenreiziger
3 mei 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
aurelien
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Glenn Rangen
1 okt 2023
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Glenn Rangen
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
STEFAN
Zakenreiziger
29 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
STEFAN
3 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
WEI JUAN
4 aug 2023
Negatief: Voorzieningen
WEI JUAN
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Sandy
11 jun 2023
Sandy
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Tahar
4 jun 2023
Tahar
1 nacht verbleven in juni 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Golden Tulip ReimsCampanile Troyes Nord - BarbereyHotel Le Dormeur du ValHotel Majestic AlsaceHotel Le Château FortDomaine de la KlaussKyriad EpernayGrand Hotel BristolChâteau d' Aviettedetached chalet overlooking the valleyibis Styles Colmar NordCenter Parcs Les Trois ForêtsChampagne UrbainChâteau de SacyLe Domaine Des SourcesAuberge d'ImsthalHostellerie Briqueterie & Spa ChampagneParc HotelMercure Reims Parc des ExpositionsRoyal Champagne Hôtel & SpaHotel Munschibis Epernay Centre VilleChambres d'Hotes les OndinesHôtel du LacHôtel Restaurant Au RieslingLe Château d EtogesHotel SPA Husseren Collections - Proche Colmar - Eguisheimgreet Hôtel ColmarHôtel Restaurant & Spa LE VAL MORETHostellerie du Mont Aimé