ZONK HOTEL HAKATA
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ZONK HOTEL HAKATA





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
31 mrt - 1 apr
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (2 Large Single Beds) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (2 Large Single Beds)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (1 Corner Sofa) laden

Suite, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (1 Corner Sofa)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Shower Only) laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken (Shower Only)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 Semi-double Beds, 1 Sofa) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (2 Semi-double Beds, 1 Sofa)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Tenjin
Tenjin
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.196 beoordelingen
De prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
24 apr - 25 apr
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-15-1 Hakataekiminami, Hakata Ward, Fukuoka, Fukuoka, 812-0016
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nest Hotel Hakata Station
Nest Hotel Hakata Station
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.308 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
31 mrt - 1 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Er is schoonmaakservice beschikbaar voor een toeslag die varieert op basis van accommodatiegrootte
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
tohohotelzonkuhakata
Toho Hotel Zonk Hakata
Zonk Hotel Hakata Hotel
Zonk Hotel Hakata Fukuoka
Zonk Hotel Hakata Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ZONK HOTEL HAKATA
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
AKAMINE
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKAMINE
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
NAKAMURA
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAKAMURA
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
WENMING
9 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
WENMING
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
John
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
8 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOHIRO
Zakenreiziger
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOHIRO
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
NAOKO
28 feb 2025
Positief: Personeel en service
NAOKO
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
マサヒコ
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサヒコ
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ともみ
Reisde met familie en kleine kinderen
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ともみ
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Chih Yen
Reisde met partner
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chih Yen
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Hideyuki
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideyuki
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
aya
16 feb 2025
aya
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Mai
16 feb 2025
Mai
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Justin
10 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yoko
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
??
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
???
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOYA
28 jan 2025
TOMOYA
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YUCHE
28 jan 2025
YUCHE
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SUNYOUNG
28 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
SUNYOUNG
4 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
IL
27 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IL
9 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Coleton
Reisde met een groep, Reisde met partner
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Coleton
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
INOH
19 jan 2025
INOH
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
David, Arcadia
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
TAK YAN
14 jan 2025
TAK YAN
4 nachten verbleven in december 2024