Hotel Bliss Frankfurt
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Skyline Plaza
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Bliss Frankfurt
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gelijkaardige accommodaties
Bristol Hotel Frankfurt
Bristol Hotel Frankfurt
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
Zakelijke services
7.8 van 10, Goed, (1000)
De prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
8 nov - 9 nov
Over deze buurt
Mainzer Landstraße 97, Frankfurt, HE, 60329
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 14.50 voor volwassenen en EUR 7.50 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Bliss Frankfurt Hotel
Bliss Frankfurt
Hotel Bliss Frankfurt Frankfurt
Hotel Bliss Frankfurt Hotel Frankfurt
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Bliss Frankfurt
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Rebecca
Zakenreiziger
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient stay, nice rooms
Rebecca
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Joyce
12 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Joyce
2 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Nour
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Nour
5 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
net hotel 5 minuten lopen naar messe frankfurt.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Cansin
24 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cansin
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Evans
22 okt 2024
Evans
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Medoss, Chicago
Reisde met familie en kleine kinderen
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Medoss
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
jahandar
Reisde met een groep
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
jahandar
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Sebastian
Zakenreiziger, Reisde met partner
12 okt 2024
Positief: Voorzieningen
Sebastian
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
3 okt 2024
Michael
7 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
LEE
Zakenreiziger, Reisde met partner
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LEE
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ning
Zakenreiziger
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ning
7 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Sergio
Zakenreiziger
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Sergio
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Siqi
26 sep 2024
Siqi
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Tim, Kiel
26 sep 2024
Tim
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Asami
26 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Asami
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Gwen
Reisde met een groep
25 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gwen
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Lourdes Antoneth Pineda
20 sep 2024
Lourdes Antoneth Pineda
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Haidar
18 sep 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Haidar
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Martin
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Roberto
10 sep 2024
Roberto
1 nacht verbleven in september 2024