Hotel Seelust
Hotel voor zon, zee en strand
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Seelust
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 202
inclusief belastingen en toeslagen
29 dec - 30 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Gelijkaardige accommodaties
Hotel BeachSide
Hotel BeachSide
Spa
Huisdiervriendelijk
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, (41)
De prijs is € 141
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Preußerstraße 3, Eckernfoerde, SH, 24340
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 16 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april t/m 15 oktober betaal je EUR 3.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 13 voor volwassenen en EUR 7.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15 per verblijf
- Toeslag voor extra bed: EUR 25 per dag
- Toeslag voor voorzieningen: EUR 9.00 per persoon, per dag, inclusief gebruik van de sauna
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Seelust Eckernfoerde
Seelust Eckernfoerde
Hotel Seelust Hotel
Hotel Seelust Eckernfoerde
Hotel Seelust Hotel Eckernfoerde
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Seelust
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 jul 2019
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Dave Heuvels, Maastricht
26 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie, zeer goede staat kamers
Dave Heuvels
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gut geführtes Hotel am Strsnd
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Dieter
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dieter
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met partner
16 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Calin
Zakenreiziger
25 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calin
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Stefanie
Reisde met partner
11 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefanie
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Wolfgang
Reisde met partner
1 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wolfgang
8/10 – Goed
Calin
21 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calin
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Michael
22 jul 2022
Michael
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Egil
28 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Egil
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Maren
Reisde met familie
23 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maren
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Carsten
Reisde met partner
17 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carsten
4 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Calin
8 apr 2022
Calin
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Frauke
20 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolle Lage
Frauke
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Melanie
Reisde met familie
12 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Uwe
Zakenreiziger
4 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uwe
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Thorsten
Reisde met partner
28 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thorsten
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Am Meer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
15 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
5 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Calin
Zakenreiziger
9 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calin
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Gabriele
Reisde met partner
6 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriele
4 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Lena
5 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nära havet
Lena
2 nachten verbleven in november 2021