B&B Hotel Neuss
Hotel voor gasten met huisdieren bij een trein-/metrostation in Neuss met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor B&B Hotel Neuss
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer laden
Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Gelijkaardige accommodaties
H2 Hotel Düsseldorf Seestern
H2 Hotel Düsseldorf Seestern
Ontbijt inbegrepen
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, (430)
De prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Over deze buurt
Düsseldorfer Straße 246, Neuss, 41460
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12.9 voor volwassenen en EUR 4.00 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12.00 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
B B Hotel Neuss
B&B Hotel Neuss Hotel
B&B Hotel Neuss Neuss
B&B Hotel Neuss Hotel Neuss
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over B&B Hotel Neuss
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
22 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Qihui
Reisde met familie
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Qihui
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Sabine
28 dec 2023
Sabine
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
inge
Reisde met familie
21 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
inge
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Caitlin
Reisde met partner
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caitlin
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met partner
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jurella
Reisde met familie
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jurella
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Imke
Reisde met een groep
17 dec 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Imke
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Linda
17 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Arjan
Reisde met partner
12 apr 2023
Negatief: Personeel en service
Arjan
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Nienke
22 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nienke
8/10 – Goed
Hans
Reisde met een groep
4 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Theo
Reisde met familie
30 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Theo
3 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Cheun
Reisde met familie
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheun
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Semiha
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Semiha
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
M
17 aug 2024
Positief: Personeel en service
M
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ilhan
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilhan
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Kimina
Reisde met een groep
27 jul 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimina
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Andy
Reisde met partner
21 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Andy
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Gregor
10 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregor
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Brian
Reisde met een groep
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brian
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Neil
Reisde met familie
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
CRAIG
Reisde met familie
6 jul 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
CRAIG
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Monique
Reisde met familie
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monique
2 nachten verbleven in juni 2024