Queen's Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Goud-souk

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Queen's Hotel

Receptie
Een binnenzwembad
Standaard tweepersoonskamer | Individueel gemeubileerd, een bureau, gratis wifi, beddengoed
Lobby
Exterieur

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
    Zwembad
  • Roomservice
    Roomservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Kabelzenders
Kleerkast
Een bureau
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Kabelzenders
Kleerkast
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
DEIRA, - AL SABKHA ROAD, Dubai, 4867

In de buurt

  • Goud-souk - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Naif Souq - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Al Ghurair-centrum - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Dubai Cruise Terminal - 7 min. rijden - 6.6 km
  • Haven van Rashid - 8 min. rijden - 6.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Gold Souq - 8 min. wandelen
  • Dubai (DXB-Dubai Intl.) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Africana Home Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪Delhi Darbar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Marfa Al Noor Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪Adrar bakery - ‬4 min. wandelen
  • ‪Smoothie Cafe - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Queen's Hotel

Hotel vlak bij Goud-souk
Queen's Hotel biedt onder andere een droogkuis/wasserijservice. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een binnenzwembad
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een 24-uurs receptie en rookvrije accommodatie
  • Een lift en een kruier/portier
Kamervoorzieningen
De 70 kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn voorzien van leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast faciliteiten zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Talen

Arabisch, Engels, Hindi, Urdu

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een carport

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: AED 10 tot 15 voor volwassenen en AED 10 tot 15 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individuele aankleding
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: AED 10.00 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer AED 10–15 voor volwassenen en AED 10–15 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 10.30 uur tot 15.00 uur
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Queen's Hotel Dubai
Queen's Dubai
Hotel Queen's Hotel Dubai
Dubai Queen's Hotel Hotel
Queen's
Hotel Queen's Hotel
Queen's Hotel Hotel
Queen's Hotel Dubai
Queen's Hotel Hotel Dubai

Veelgestelde vragen

Beschikt Queen's Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad. Het zwembad is van 10.30 uur tot 15.00 uur geopend.

Hoeveel kost een verblijf bij Queen's Hotel?

Vandaag, 21 nov. 2024, kost een verblijf bij Queen's Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 26 nov. 2024 min. € 82,40, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Queen's Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Queen's Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Queen's Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.30 uur uit te checken.

Waar staat Queen's Hotel?

Dit hotel ligt in Deira, op 2 km afstand van Naif Souq en Goud-souk. Ook Dubai Cruise Terminal en Dubai Creek liggen op 5 km afstand. Station Gold Souq ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Baniyas Square is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over Queen's Hotel

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 39 beoordelingen" "

5,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Mhammed

Reisde met partner
Negatief: Netheid
de kamer was erg vies en ook de bad kamer
10 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Samina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Personele service was top, de heren stonden altijd netjes te woord. Kamer was oké, maar de badkamer was echt een drama. Verder ligt het midden een drukke straat waar je makkelijk overal bij kan.
7 nachten verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Rosa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très sale insectes dans la chambre et couloir. Aucun rideau de douche. Communication difficile avec les employés
6 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

YUKIE

Positief: Netheid, personeel en service
インドのニューデリーに似た風景を楽しみたい方にお勧めのロケーションでした。ドバイじゃなくてインドに来た感じを味わえました。スタッフも対応も親切で、チェックイン後に直ぐにWi-Fiを繋げていただき、快適な環境を提供してくれました。24時に到着しましたが、周辺のお店も空いており、チャイを飲んだり、買い物も出来ました。街の治安も良かったです。ホテルの室内は、朝起きたらゴキブリもいたので満足度はありませんが、テラスが広めで街をのんびり眺める事が出来ます。お風呂は浴槽はないし、シャワーの水の出が弱いので少し残念でしたが。寝るだけの為なら十分だと思います。
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Abdelkarim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is great, it is in the center of the Dirra market.
9 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

syed

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia should not rate these properties high and mislead foreign customers. The room I was in had roaches, bath rooms were ill maintained, leaky & noisy. I did complaint to the reception manager several times. He said to reach out to Expedia.
6 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ashish Kumar Das Talukdar

3 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Bhupinder

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wouldn’t recommend to any body
3 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

James

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For our six day stay rooms were only cleaned once and on request for that matter. We were made to pay extra money on early check in and full rate for late check out. Staff were not ready to discuss this
6 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Fatoumo

10 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Gebreegziabher

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The staffs at service desk are very good, cooperative and friendly to help what they could help. Generally, the room is ok for staying somehow clean and safe aiming the visit of Dubai for more of close proximity for shopping and visiting marketplaces than for leisure. The bathroom of my room needs to be refurbished up to the standard as it is already wearied and teared. Although my room was non-smoking the guests in neighbor room were polluting with smoke and the corridor was filled with this health risk dirty cigarette smell. The Hotel should have strick rule to take required action and put signs on visible places and referring such offence to the applicable local law enforcement.
4 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Average hotel to stay in Diera
I found the furniture to be old and broken. The bathroom ceiling to come off, the door latch broken and lift to be dangerous because of poor sensor detection. These things could be improved.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Ute

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Gut für kurzen Aufenthalt
Gut für eine Nacht nach später Ankunft, recht einfach. Taxifahrer hatte Schwierigkeiten es zu finden
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Ahmed Shah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness was ok.but the guy in the reception was terrible.he worked on the 11th and 12th December 2021 night
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Brett

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really bad
It was an old mildew and ant ridden hotel. I will never stay there again. I was booked for three nights and left early because it was so bad.
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service
Für ein paar Tage Ok , wenn Mann einfach nur eine günstige Übernachtung in Dubai du suchen , Zimmer und Bad in völlig unakzeptabel Zustand, frühstücke nach europäischen Maßstäben undenkbar... Die Lage ist gut und schön zum Einkaufen
10 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Philipp

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
7
Bett war sauber. Boden wie Nasszelle sind nicht gründlich gereinigt. Der Pool ist dort. Schwimmen würde ich nicht. Frühstück i.O 2-3 Nächte kein Problem wenn man keine grossen Ansprüche hat und einfach ein Bett zum übernachten braucht
Aussicht au Balkon
3 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was great. Very close a busy casual market, restuarants were near by, taxi was easy accessible...
10 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Beckie, Kampala

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like everything about the property. The staff were rude. The information provided on hotel website was wrong and misleading. The amenities were not provided and when I tried to explain to the hotel staff they openly told me they did not care. The room I was given was filthy and smelly. I was completely cheated for that reservation and I will never go back to that hotel.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Lance

Average
In summary Average hotel, not too comfortable, friendly hotel workers, although difficult to locate
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
they didnt serve our breakfast meal, toilet is disgusting not properly clean, linen have stain
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

yetunde b

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Hiroko

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020